نحوه اتصال ایزولاسیون کف با کفشور خطی

یکی از انواع کفشور های مناسب که امروزه برای جمع آوری آب های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد، کفشور خطی است که در مکان های مختلف از آن استفاده می گردد. این نوع کفشور در دسته های مختلفی قرار داشته که امروزه انواع آن با بهترین کیفیت از جنس رویه ی استیل و در ابعاد سفارشی در سایت تراپا سیستم ارائه می شود. برای نحوه اتصال ایزولاسیون کف با کفشور خطی نیز لازم است نکاتی مد نظر قرار بگیرد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

کفشور خطی چیست؟

از جمله انواع کفشور ها که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد کفشور خطی است. این نوع محصول همانطور که از اسمش پیداست برخلاف کفشورهای نقطه ای جمع آوری آب را از محل های مختلف انجام می دهد. این کفشورها علاوه بر اینکه از نظر زیبایی بصری بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، با وجود این که می ‌تواند تخلیه آب را در مدت زمان بسیار کمتر انجام دهد معمولا گزینه ای مناسب می باشد. ابعاد کفشور های خطی بسته به کاربری که دارد متفاوت بوده و برای فضاهای مختلف متغیر می باشد به طوری که در حال حاضر در شرکت تراپا سیستم امکان ارائه انواع کفشورها در سایز دلخواه مشتری وجود دارد.

نحوه اتصال ایزولاسیون کف با کفشور خطی

انواع مختلف کفشورهای خطی

به طور کلی باید بدانید کفشور خطی در حال حاضر در انواع مختلف استیلی و پلاستیکی موجود بوده به طوری که کفشور های پلاستیکی همانطور که از اسمش پیداست از پلیمر ساخته شده است اما کفشورهای استیل از جنس استیل می باشد. تفاوت این محصولات به گونه ‌ای بوده که کفشورهای استیل محدودیت هایی داشته و تولید آنها تنها در طول های محدود امکان پذیر می باشد اما امکان تولید کفشور های پلاستیکی خطی با استفاده از سیستم ماژولار یا نر و مادگی در طول های دلخواه امکان پذیر است و سفارشات مشتریان پذیرفته می شود. با این حال باید بدانید به طور کلی کاربرد کفشور خطی استیل برای سرویس ‌های بهداشتی و مکان هایی است که ریزش آب را با استفاده از شیب بندی بتوان کنترل کرد.

همچنین بخوانید: خرید اینترنتی کفشور خطی

نحوه اتصال ایزولاسیون کف با انواع کفشور خطی

حال علی رغم آنچه بیان شد هنگامی که شما قصد خرید کفشور خطی را داشته باشید نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید نحوه اتصال ایزولاسیون کف با این کفشور می باشد. دقت داشته باشید ایزولاسیون کف حمام لازم است از زیر کفشور رد شده و داخل لوله فاضلاب برود و به طور کلی آوردن ایزولاسیون به داخل کفشور اشتباه می باشد.نحوه ی نصب ظاهری کفشور هم به شکلی است که شما فقط قاب دور آن که متصل به کاشی و سرامیک هایتان هست را به همراه و رویه ای که با آچار مخصوص خود کفشور آن را بلند کرده و می توانید اقدام به تمیز کردن کنید را میبینید.

با این حال می توان گفت در اولین مرحله برای نصب استاندارد این کفشور ها باید از ریسمان کشی جهت مشخص کردن تراز بودن کفشور استفاده نمود و پس از آن باید قطعه خروجی فاضلاب به کفشور متصل شده و مسدود کننده های انتهایی نیز متصل گردد.

در صورتی که کار بیشتر از ۵۰ سانتی متر باشد لازم است دو عدد ماژول کانال به یکدیگر متصل شده و در قسمت نری و مادگی بین آنها از چسب pvc استفاده گردد. در مرحله بعد باید روی عایق رطوبتی سیمان ریخته شود و کفشور روی آن قرار بگیرد و با استفاده از چکش پلاستیکی، بر روی بدنه این کفشور ضربه وارد شود تا کفشور به داخل بتن فرو رود.

همچنین بخوانید: قیمت کفشور استیل

نحوه اتصال ایزولاسیون کف با کفشور خطی

نحوه اتصال کف شور خطی به لوله فاضلاب

جهت اتصال کفشور خطی به لوله فاضلاب به طور کلی روش های مختلفی وجود داشته به طوری که در روش اول از کانال سیفون دار استفاده می شود که کانال با سایز های ۴۰، ۵۰ و ۹۰ میلیمتر را به لوله فاضلاب متصل می کند. روش دوم استفاده از قطعه خروجی واشر دار بوده که در این روش باید این قطعه به صورت دو تکه جهت اتصال به لوله فاضلاب استفاده شود. استفاده از قطعه خروجی جانبی نیز دیگر روش بوده که این قطعه باید سایز ۴۰ میلیمتر داشته و از جانب کانال خروجی گرفته شود. همچنین نصب این کفشور با استفاده از قطعه خروجی انتهایی و خروجی پیچی نیز امکان پذیر می باشد.

مزایای استفاده از کفشورهای خطی

همانطور که می دانید امروزه مهمترین دلیلی که موجب شده استفاده از کفشور های خطی رونق پیدا کنند، مزایای استفاده از این کفشور می باشد. به طوری که سایز بزرگتر آن به گونه ای است که سریعاً منجر به تخلیه آب شده و احتمال گرفتگی آن نیز کمتر می باشد. همچنین تنوع طرح و رنگ این کفشور ها به افراد این امکان را می دهد تا متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. با وجود اینکه اندازه کفشور های خطی بزرگتر از نوع مقطع می باشد طبیعتا امکان اضافه کردن کانال های سیفون دار و تعبیه خروجی جانبی نیز وجود دارد.

شما میتوانید برای خرید و دریافت مشاوره در خصوص بهترین نوع کفشورها و همچنین انواع پروفیل ها اعم از پروفیل نبشی، نوار کنج و درز انبساط و پروفیل های نور با کارشناسان تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: خرید اینترنتی نوار کنج کاشی

نحوه اتصال ایزولاسیون کف با کفشور خطی

vd-seo 6 جولای, 2020