تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی



کفشور جزء تجهیزات ضروری جمع آوری آب های سطحی است که از آن میان می توان به نمونه های کفشور استیل و کفشور خطی پلاستیکی اشاره کرد. تفاوت کفشور خطی استیل با مدل های پلاستیکی سبب شده افراد متناسب با نیاز خود بهترین این تجهیزات را تهیه کنند.

مهم ترین تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی جنس این تجهیزات می باشد که در قیمت فروش آنها تاثیر دارد.از دیگر ضعف های کفشور های استیل نسبت به پلاستیکی عدم شیب بندی داخلی بوده که شرکت تراپاسیستم با طراحی ویژه برای این موضوع و شیب بندی تمام کفشورهایش توانسته برتری بر دیگر تولید کنندگان پیدا کند و از دیگر تفاوت های این کفشور می توان به ابعاد سفارشی این کفشور ها اشاره نمود.

تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی

کفشور پلاستیکی

کفشور پلاستیکی که به آن کفشور پلیمری نیز گفته می شود نوعی از کفشور از که از مواد پلیمری و پلاستیکی ساخته شده است و رنگ آن عموماً سفید است. در برخی انواع آن نیز از روکش های استیلی یا آلیاژهای دیگر نیز در ساخت آن بکار می رود. این نوع کفشور ها دارای مزیت های زیادی بوده و غالباً در بیشتر خانه‌ها از این نوع کفشورها استفاده می شود. کفشور های پلاستیک مانند انواع دیگر دارای مزیت‌ها و معایب مختص به خود هستند که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم تا در زمان نیاز بتوانید به خوبی از مزایا و معایب آن مطلع باشید:

مزایای کفشور پلاستیکی:

قیمت ارزان و مقرون و به صرفه

به دلیل اینکه از جنس پلاستیک ساخته‌شده‌اند دیگر نگرانی بابت زنگ‌زدگی و خط و خش افتادن آن ها نخواهید داشت.

-کفشور پلاستیکی خطی به دلیل اینکه به شکل ماژول یا همان نر و مادگی ساخته می‌شوند امکان پوشش محدوده وسیع تری را در صورت اتصال آن‌ها به یکدیگر بوجود می آورند.

–   وزن سبک آن برای جابجایی و نصب بسیار چشمگیر است.

معایب کفشور پلاستیکی:

-دوام و ماندگاری کمتر نسبت به کفشور های خطی

-قابلیت تحمل وزن کم که در صورت فشار به دلیل پلاستیکی بودن ممکن است بشکنند.

-به دلیل جنس پلاستیک امکان جذب کثیفی‌ها و آلودگی‌ها در این نوع کفشور بیشتر است.

–   اگر لوله‌ها دچار گرفتگی شده باشند کف شور های پلاستیکی ممکن است بر اثر فشار لوله‌ بازکن آسیب‌دیده یا حتی بشکنند.

آشنایی با کفشور استیل

همانطور که در بالا گفته شد یکی از انواع متریال های استفاده شده در کفشور سرامیک خور جنس استیل می باشد. این محصول از ورق استیل ۱٫۵ میلی متری ساخته می شود. در قسمت تحتانی آن دو پایه به جهت رگلاژ نمودن ارتفاع  و مچ شدن با ملات اطراف قرار داده شده است. یکی از قابلیت های این محصول این می باشد که این مدل توانایی جذب آب بیشتری را به نسبت نمونه های چدنی یا مدل های نقطه ای دارد.

کفشور استیل - trapasystem.com

کفشور خطی استیل

از مدل های پر مصرف و کاربردی کفشور می شود به کفشور خطی استیل اشاره کرد که می توان از آن در قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده نمود. در ساخت کفشور خطی استیل از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز استفاده می شود.

این کفشور ها به دلیل جنس استیل در برابر رطوبت مقاوم بوده و عمر مفید بالایی دارند. از مزایای استفاده از کفشور های استیل تخلیه آب در زمان کوتاه و نیز زیبایی ظاهر آن می باشد. از مدل های پر مصرف کفشور های خطی می توان به نمونه ساده و سرامیک خور آن اشاره کرد. از مدل های معمولی برای کف سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود.

مدل های کفشور خطی سرامیک خور به دلیل قرار گرفتن پوشش و حفاظ سرامیکی بر روی آن شیک و زیباتر به نظر می رسد. از این رو از کفشور های خطی نوع سرامیک خور در اکثر جا ها مخصوصا در محیط های قابل دید می توان بهره گرفت.

تماس با تراپاسیستم

کفشور استیل خطی

آیا شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بسیار دقیق در خصوص قیمت کفشور استیل خطی هستید؟

آیا می دانید که چه آیتم هایی ممکن است بر روی قیمت این مدل کفشورهای خطی عرضه شده در بازار تاثیر گذار است؟

از شما دعوت می نماییم که مطالب مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کنید و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را اخذ کنید.

کفشور استیل یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی می باشد که برای جمع آوری آب در محوطه های بسیار مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و انواع گوناگونی را دارد. امروزه شما می توانید شاهد استفاده بسیار گسترده از این کفشور ها در حمام، سرویس بهداشتی، پارکینگ و حیاط باشید.

لازم به ذکر است که امروزه شما می توانید شاهد تنوع بسیار بالایی از کفشورها باشید که بی شک یکی از بهترین و باکیفیت ترین این محصولات، کفشور تمام استیل می باشد. این مدل از کفشورها نه تنها کارایی بسیار بی نظیری را دارند، بلکه با داشتن ظاهری زیبا و بی نظیر خود نیز می توانند چشم گیر باشند.

دوام و عمر محصولات کفشور خطی استیل نیز بسیار بالاست چرا که فلز استیل می تواند در مقایسه با سایر متریال ها از دوام بالایی در برابر آب برخوردار باشد.

مهم ترین دلیل استفاده از کفشور استیل چیست ؟

انواع کفشور ها از نمونه ­های پلاستیکی گرفته تا استیل، همگی دارای عملکرد مشابه هستند. با این حا میزان مقاومت آنها و کارایی که ارائه می­دهند با همدیگر متفاوت است. کفشور های پلاستیکی معمولا ارزان قیمت هستند اما زود تحت تاثیر مواد شوینده شیمیایی قرار می­گیرند و خراب می­شوند. از این رو تمایل به خرید و نصب کفشور استیل بسیار بیشتر است. با توجه به اینکه کفشور استیل از مواد ضد زنگ تولید می­شود، دارای عمر مفید طولانی است و تا مدت­ ها سالم باقی می­مانند. از این گذشته در مقابل گرما و سرما نیز مقاومت خوبی را نشان می­دهد و کیفیت خود را به طور قابل توجهی حفظ می­کند.

یکی دیگر از عواملی که می­توان برای شفاف سازی حجم گسترده استفاده از این کفشورها بیان کرد، این است که  حجم آب بیشتری را عبور می­دهند. این به این علت است که کفشور مدل استیل به صورت شیب دار ساخته می­شوند و کاملا صیقلی هستند.

کفشور استیل - trapasystem.com

تعویض  کفشور استیل با پلاستیکی ، یا برعکس

در ابتدای امر و قبل از پیدایش انواع متنوع کفشورها، تنها یک نمونه  کفشور پلاستیکی  در بازار موجود بود. با گذر زمان و توجه به طراحی دکوراسیون داخلی، کم کم از کفشور هایی با جنس استیل نیز استقبال به عمل آمد.  طراحی دکوراسیون داخلی فقط یکی از عوامل جایگزینی کفشور های استیل به جای کفشور پلاستیکی هستند. عامل مهمتری به جنس مقاوم آنها بر می­گردد. به عبارت دیگر، کفشورهای استیل دارای مقاومت و استحکام بالای در برابر مواد شیمیایی هستند. به همین جهت استفاده از آنها به طور پیوسته در حال افزایش است.

اجرای کفشور استیل با کفشور پلاستیکی فرق میکند ؟

تا این جای متن متوجه شدید که منظور از کفشور چیست و چه کاری انجام می­دهند. حال نوبت به پاسخگویی به این سوال مهم است که آیا نحوه اجرای کفشور استیل با انواع پلاستیکی آن، فرق می­کند یا خیر؟

به طور کلی، دو روش نصب برای انواع کفشورهای پلاستیکی و استیل وجود دارد:

  • نصب با روش فشرده سازی
  • نصب با روش عایق بندی

کفشور استیل - trapasystem.com

در روش نصب از طریق فشرده ­سازی، کفشور به واسطه استفاده از مهره و  واشر فشاری به لوله فاضلاب وصل می­شود. کفشور های استیل معمولا از این طریق در کف زمین نصب می­شوند و کارایی بسیار عالی را ارائه می­دهند. این در حالی است که روش دوم  نصب از طریق عایق بندی  به واسطه چسباندن کفشور به فضای زیرین انجام می­گیرد. در صورتی که شما به فضای زیر کفشور دسترسی دارید، روش عایق بندی بسیار مناسب خواهد بود.

کفشور استیل - trapasystem.com

کفشور استیل بخریم بهتر است یا پلاستیکی؟

اگرچه کفشور های پلاستیکی مقرون به صرفه­ تر هستند اما به جهت اینکه فورا تحت تاثیر مواد شوینده قرار می­گیرند، استفاده از آنها چندان توصیه نمی­شود. از این رو پیشنهاد می­کنیم از مزایای نصب کفشورهای استیل بهره­ مند شوید.  تراپا سیستم، بهترین کفشور های استیل را با قیمت و سایز های دلخواه و سفارشی بسیار مناسب عرضه می­کند.

کفشور استیل-trapasystem.com

بیشترین پرسش هایی که کاربران درباره ی کفشور خطی و استیل در گوگل جست و جو میکنند .

چه رنده تخلیه به رنگ کرومی، برس خورده یا صیقلی باشد، باید آن را مرتباً تمیز کنید تا ظاهر خود را حفظ کنید. در صورتی که روکش رنده از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد، باید آن را از پایه جدا کنید. سپس می توانید آن را با آب گرم بشویید و با یک پارچه پاک کنید.

کفشور استیل-trapasystem.com


برای خواندن مطالب درمورد پروفیل کنج میتوانید:

 

تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی

از مهم ترین سوالات خریداران کفشور قبل از سفارش و خرید محصول، اطلاع از تفاوت کفشور خطی استیل با مدل های پلاستیکی آن می باشد. با اطلاع از تفاوت بین کفشور های خطی استیل و نمونه های پلاستیکی می توان محصول مناسب را انتخاب نمود.

تفاوت از نظر جنس

مهم ترین تفاوت کفشور خطی استیل با مدل های پلاستیکی جنس این کفشور ها می باشد که در کاربرد دوام آنها تاثیر دارد. به دلیل ساخت کفشور های خطی با استیل خالص این کفشور ها در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی نمی شوند. از این رو از این کفشور می توان در محوطه های مختلف بهره برد. اما کفشور های مدل پلاستیکی که با پلیمر تهیه می شود تحمل وزن زیادی ندارد و برای مکان هایی مانند پارکینگ مناسب نیست.

تفاوت از نظر اندازه و ابعاد

از دیگر تفاوت های این کفشور ها می توان به ابعاد کفشور خطی و این تجهیزات اشاره کرد. کفشور های خطی استیل در طول های محدود و نهایتا یک متر طراحی می شود. عرض این کفشور ها بین ۶٫۵ تا ابعاد سفارشی و طول آن از ۲۰ سانتی متر به بالا می باشد. در حالی که کفشور های مدل پلاستیکی موجود در بازار از سیستم ماژولار بهره می برند. بدین معنی که می توان از این کفشور ها به صورت نری-مادگی به طول دلخواه استفاده نمود. متناسب با محوطه مورد نظر از چند قطعه کفشور مدل پلاستیکی استفاده شده و ابتدا و انتهای آن با قطعه مسدود کننده بسته می شود.

تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی از نظر قیمت

مهم ترین تفاوت کفشور خطی استیل با مدلهای پلاستیکی قیمت فروش این تجهیزات جمع آوری آب های سطحی می باشد. در تعیین قیمت کفشور خطی تمام استیل و کفشور های پلاستیکی عوامل مختلفی مورد نظر قرار می گیرد. از میان فاکتور های موثر بر قیمت این تجهیزات می توان به سایز، مدل و جنس این کفشور ها اشاره کرد. با این حال کفشور های خطی استیل به دلیل کیفیت جنس نسبت به کفشور های مدل پلاستیکی با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

از دیگر تفاوت های این کفشور ها می توان به نوع شیب این تجهیزات اشاره کرد. مدل های شیب دار کفشور خطی استیل به راحتی و سریع تر آب را به سمت خروجی هدایت می کنند. در حالی که مدل های کفشور پلاستیکی تراز هستند و از این رو برای انتقال بهتر آب خروجی های متعدد برای آن طراحی می شود.

تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی

همچنین طراحی و زیبایی کفشور های خطی استیل در مقایسه با کفشور های خطی پلاستیکی بسیار بالا بوده و شما می توانید با خرید و استفاده از این محصولات، زیبایی را نیز در دکوراسیون و طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام خود نیز به وجود آورید.

در این میان شرکت تراپاسیستم ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع کفشور خطی، پروفیل نبشی، نوار کنج، درز انبساط و … می باشد که می توانید برای خرید انواع محصولات مورد نیاز خود با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.


برای خواندن مطالب درمورد نور خطی میتوانید:

 

تیم متخصص و کارشناس تراپاسیستم به ارائه انواع باکیفیت ترین محصولات پروفیل آلومینیوم و استیل از قبیل پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج می پردازد هم چنین می توانید سفارش انواع کفشور خطی و مربعی خود را نیز به راحتی در این شرکت ثبت نمایید و تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید پروفیل های متناسب با کاربری خود و اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی

کفشور خطی مخفی از چه جنسی است؟

کفشور مخفی از جنس استیل ساخته شده و در فضایی که کفشور خطی در آن نصب خواهد شد آب گرم و مواد شوینده اسیدی ریخته می شود. از این رو بهتر است که از جنسی انتخاب شود که دچار پوسیدگی نشود و در برابر شوینده های اسیدی مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. پس برای خرید کفشور خطی مخفی دقت کنید که جنس آن تمام استیل باشد.

در اینجا باید گفت که در برخی از شرکت های تولید کننده کفشور خطی جنس های مختلفی برای بدنه آن به کار برده می شود. این شرکت ها از جنس هایی مانند پی وی سی یا ای بی اس و با درپوش استیل استفاده می‌کنند و این جنس ها در مقایسه با کفشور خطی تمام استیل از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند. از نظر کاربردی نیز استفاده از آنها مشکلی نخواهد داشت. پس این مدل کفشور خطی نیز گزینه خوبی برای استفاده کردن خواهد بود.

نتیجه گیری

وب سایت تراپاسیستم یکی از معتبرترین وب سایت ها برای سفارش کفشور خطی مورد نظرتان می باشد که می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود، یکی از مناسب ترین و شیک ترین انواع این محصولات را از همین فروشگاه ما تهیه و خریداری کنید. توصیه می شود که قبل از ثبت سفارش مورد نظر خود، در مورد ویژگی های مربوط به کفشور های خطی اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورده و سپس با آگاهی بیشتری اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. همچنین خریداران می توانند در صورت داشتن هرگونه سوالی، با همکاران ما از همین وب سایت اینترنتی در تماس بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورند.

اگرچه کفشور های پلاستیکی مقرون به صرفه­ تر هستند اما به جهت اینکه فورا تحت تاثیر مواد شوینده قرار می­گیرند، استفاده از آنها چندان توصیه نمی­شود.

تفاوت از نظر جنس

تفاوت از نظر اندازه و ابعاد

تفاوت کفشور خطی استیل با پلاستیکی از نظر قیمت

vd-seo 6 مارس, 2023