خرید اینترنتی کفشور خطی

در اماکنی که آب جریان دارد، محفظه ای نیاز است که آب ها را به سمت فاضلاب هدایت کند و از جمع شدن آب جلوگیری کند. کفشور خطی می تواند در این امر کارساز باشد. کفشور خطی در انواع و سایز های مختلف و متنوعی وجود دارد. شما می توانید شما می توانید برای خرید اینترنتی کفشور خطی و یا خرید حضوری اقدام کنید.

قیمت کفشور خطی با توجه به نوع، جنس، ابعاد و… به نسبت کفشور های ساده تنوع زیادی دارد. همچنین کفشور های خطی مزیت های زیادی به نسبت کفشور های نقطه ای دارد که خریداران را مجاب به خرید می کند. کفشور خطی دارای طرح های متنوعی است که با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

معرفی کفشور های خطی

کفشورهای خطی کفشور هایی هستند که به شکل مستطیلی ساخته شده و اندازه های متنوعی از قبیل ۱۰-۹۰ یا ۵-۲۰ یا ۵-۳۰ یا … دارد که شما با توجه به محوطه نصب آن، می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. کفشور های خطی علاوه بر اینکه آب های اضافی در حمام و سرویس بهداشتی را جمع آوری می کند، می تواند زیبایی سرویس بهداشتی شما را دو چندان کند.

امروزه می توانید این کفشور را به دلیل کاربرد بسیار بالا، جنس فوق العاده و مقاوم در بسیاری از اماکن عمومی مانند استخرها، پارک ها و… مشاهده کنید.

یکی از نکات مهم درباره کفشور خطی، نصب آسان است. در کفشورهای مربعی نقطه ای باید از هر سمت شیبی ایجاد کنید تا کفشور کار خود را درست انجام دهد ولی درباره کفشورخطی حساسیت این کار کمتر است از این رو عمل نصب به آسانی صورت می گیرد.

خرید اینترنتی کفشور خطی

انواع کفشور خطی در مدل های مختلف

کفشور خطی در دو نوع سرامیک خور و ساده تولید و عرضه می شود. کفشور های خطی ساده با طرح های مختلف مستقیما بر روی سطح مورد نظر نصب می شود. کفشور های سرامیک خور بعد از نصب یک کاور از جنس سرامیک روی محفظه قرار می گیرد و تنها یک درز برای ورود آب و هدایت آن به فاضلاب باقی می ماند.

کفشورهای خطی علاوه بر این دارای دو نوع ساده و شیب دار هستند که در نوع شیب دار، کفشور شیب ملایمی به مرکز کفشور دارند که سرعت انتقال آب به سمت فاضلاب را افزایش می دهد. جنس کفشور ها در حالت کلی به ۵ دسته تقسیم می شود:

  • پلاستیکی که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد.
  • چدنی به دلیل مقاومت بالا بسیار کاربردی و مقاوم است.
  • استیل نیز دارای دوام بالا و ضد زنگ است.
  • فلز که بیشتر در کارخانجات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برنجی جنس بسیار فوق العاده و پر استفاده ای است.

لازم به ذکر است که کفشورها نوعی از پروفیل ها هستند که در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر انواع پروفیل ها می توان به پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج اشاره کرد. هر یک از این انواع پروفیل کاربرد خاص خود را دارند و می توان به بهترین نحو از انها استفاده کرد.

روند خرید اینترنتی کفشور خطی

فروش انواع کفشور های خطی در فروشگاه های مصالح ساختمانی انجام می گیرد. اگر قصد خرید حضوری دارید باید به این فروشگاه ها مراجعه کرده و خرید کنید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما برای خرید علاوه بر خرید حضوری می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام نمایید. کفشورهای خطی نیز مانند تمامی کالاهای دیگر قابلیت خرید اینترنتی را دارند.

در صورتی که شما می خواهید در زمان و هزینه رفت و آمد حضوری صرفه جویی کنید، می توانید خرید اینترنتی انواع کفشور خطی را تجربه کنید. در هنگام خرید آنلاین کفشور ها می توانید تمامی مدل های موجود را مشاهده کرده و انتخاب کنید، در حالی که امکان مشاهده تمامی مدل ها در خرید حضوری بسیار کم است و شما تنها چند نمونه را خواهید دید.

سایت های مختلفی این محصول را ارائه می کنند که از جمله معتبرترین آنها می توان به شرکت تراپا سیستم اشاره کرد. شما می توانید با اطمینان کامل از کیفیت کفشور های خطی، پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج مورد نیاز خرید خود را به آسانی و ایمن خریداری نمایید.

برای دریافت مشاوره در خصوص محصولات و بهترین ممحصول مورد نیاز برای شما، می توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی کفشور خطی

سایت معتبر خرید اینترنتی کفشورهای خطی

از آنجایی که کفشورهای خطی دارای انواع و جنس های مختلفی می باشند، قیمت های متفاوتی دارند. در خرید حضوری برای اینکه خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید باید محصولات کفشور خطی چندین فروشگاه را بررسی کرده و در نهایت بهترین آنها را انتخاب نمایید این روش برای شما بسیار زمان بر و پرهزینه خواهد بود.

برای اینکه در عین مشاهده قیمت انواع کفشور های خطی در هزینه و زمان نیز صرفه جویی کنید، بهتر است خرید اینترنتی را تجربه نمایید. در خرید اینترنتی به راحتی می توانید به سایت تراپا سیستم مراجعه کرده و از مشاورین آنها برای در اختیار گذاشتن قیمت ها و اطلاعات تکمیلی محصولات کمک بگیرید و خریدی آسان و ایمن را داشته باشید. امروزه با وجود مشکلاتی مانند ترافیک، آلوگی هوا و کمبود زمان خرید اینترنتی بهترین گزینه برای کمک به بشر محسوب می شود.

مزیت کفشور خطی نسبت به کفشور نقطه ای

کفشور خطی مزایای زیادی به نسبت کفشور های نقطه ای دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • اولین و مهم ترین مزیت آنها این است که حجم بیشتری آب را به نسبت کفشور های نقطه ای تخلیه می کند و باعث سریعتر خشک شدن کف می شود.
  • شیب بندی که در زمان نصب کفشور ها انجام می شود در مورد کفشورهای خطی ساده تر است.
  • احتمال گرفتگی در کفشورهای خطی نسبت به سایر انواع کفشور کمتر است.
  • کفشور های خطی قابلیت اضافه کردن کانالهای سیفون دار را نیز دارند.
  • خروجی این کفشور ها را می توانید به دلخواه در هر قسمتی از سطح مکان مورد نظر خود قرار دهید.
  • مزیت قابل تحسین این کفشور ها ارتفاع کم آنها و هم سطح شدنشان با سطح مکان مورد نظر است.

خرید اینترنتی کفشور خطی

vd-seo 6 می, 2020