پروفیل نبشی سوراخ دار

پروفیل ها از پرکاربردترین و پرمصرف ترین مصالح در صنعت به حساب می آیند که به صورت مقاطع آهنی و فولادی تولید و روانه بازار می شود. پروفیل نبشی سوراخ دار یکی از انواع نبشی موجود در بازار به شمار می آید که برای مصارف مختلف از آن استفاده می شود.

این پروفیل ها به دلیل وجود سوراخ های زیاد، امکان پیچ و مهره چندین پروفیل نبشی را برای افراد فراهم می کنند و در ساخت قفسه انباری ها و همچنین فروشگاه ها کاربرد دارند. به طور کلی نبشی به پروفیل هایی با دو ضلع برابر یا نابرابر عمود بر هم گفته می شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

حال پروفیل نبشی سوراخ دار به عنوان یکی از مدل های نبشی موجود در بازار روز آهن آلات صنعتی و ساختمانی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر با این نوع پروفیل آشنایی ندارید و قصد دارید تا بیشتر با کاربردهای آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی پروفیل نبشی سوراخ دار

پروفیل نبشی سوراخ دار یکی از انواع نبشی موجود در بازار به شمار می آید که دارای دو سطح مقطع عمود بر هم می باشد. این نوع پروفیل فلزی دارای سوراخ هایی بر روی دو سطح خود است و امکان پیچ و مهره چندین نبشی را در کنار هم فراهم می کند.

از این نبشی های سوراخ دار در ساخت قفسه های فلزی مشبک، نرده، پلکان و میز کار استفاده می شود. با توجه به تعداد زیاد سوراخ در نبشی، به قفسه های ساخته شده از این نوع پروفیل، قفسه های مشبک گفته می شود که نصب و اجرای آن بسیار راحت می باشد. این نوع پروفیل نبشی توسط بسیاری از شرکت های تولیدی در انواع سایزها و رنگ ها تولید می شود و به عنوان یکی از پروفیل های پرکاربرد شناخته می شود.

مشاهده بیشتر: انواع پروفیل نبشی

پروفیل نبشی سوراخ دار

 

کاربرد پروفیل نبشی سوراخ دار

همانطور که اشاره شد، پروفیل نبشی سوراخ دار بر روی دو سطح خود دارای سوراخ هایی می باشد که امکان پیج و مهره چندین نبشی را در کنار هم فراهم می کند. امروزه از این نوع پروفیل نبشی در ساخت ستون های قفسه بندی فلزی مشبک، قفسه بندی های پیچ و مهره ای بارهای سبک وزن فروشگاه ها، انبارها و مراکز اداری و همچنین ساخت پلکان، راهرو، پایه پله و بالکن استفاده می شود. با توجه به کاربرد فراوان این نوع نبشی، تنوع سایز و رنگ، نصب سریع و آسان به عنوان یکی از پرکاربردترین پروفیل های صنعتی به شمار می آید.

مزایا و ویژگی های قفسه های پیچ و مهره ای با نبشی های سوراخ دار

یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل نبشی سوراخ دار، ساخت قفسه های پیچ و مهره ای محسوب می شود که امکان ساخت قفسه تا ارتفاع حداکثر ۹ متر و دهانه های استاندارد ۹۵ سانتی متری را برای افراد فراهم کرده است. لازم به ذکر است که مشتریان، می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود به ثبت سفارش نبشی در سایزها و رنگ های متنوع اقدام کنند.

برای دراف مشاوره و اطلاع از قیمت های انواع پروفیل نبشی، درز انبساط، نوار کنج و انواع کفشور خطی و مربعی با کارشناسان تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

از مهمترین مزایا و ویژگی های قفسه های پیچ و مهره ای با نبشی های سوراخ دار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب راحت و سریع قفسه ها بدون نیاز تخصص خاص
  • ایجاد سازه های سبک
  • امکان دسترسی آسان به اقلام از هر جهت
  • امکان سفارش در سایز و رنگ دلخواه
  • و …

پروفیل نبشی سوراخ دار

 

قیمت نبشی های سوراخ دار در بازار

در بازار روز آهن آلات صنعتی و ساختمانی، پروفیل ها و محصولات آهنی و فولادی دارای قیمت ثابتی نیستند و به نوسانات ارز و قیمت جهانی آهن وابسته می باشند؛ از این رو تغییرات در قیمت کلیه محصولات آهنی و فولادی در بازار تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می شود. قیمت نبشی های سوراخ دار برای ساخت قفسه های مشبک بسیار مقرون به صرفه می باشد. به طورکلی قیمت انواع پروفیل از جمله نبشی سوراخ دار بر اساس سایز، وزن و نوسانات بازار ارز تعیین می شود.

خرید و فروش نبشی سوراخ دار

پروفیل نبشی سوراخ دار از پرکاربردترین پروفیل های موجود در بازار آهن آلات صنعتی و ساختمانی به شمار می آیند که برای مصارف مختلفی چون قفسه های مشبک فلزی، بالکن و راهرو مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت این نبشی ها در بازار روز با توجه به سایز، نوسانات بازار جهانی متغیر است.

مشتریان عزیز، می توانند برای اطاع از قیمت سفارش تولید انواع نبشی های سوراخ دار در سایزها و رنگ های مختلف اقدام کنند. شرکت تراپا سیستم از پیشگامان در تولید محصولات با دانش و تکنولوژی روز دنیا محسوب می شود و شما می توانید با مراجعه به سایت به مشاهده انواع محصولات در مدل های پروفیل نبشی، کفشور خطی و مربعی، درز انبساط، نوار کنج و… بپردازید و هم چنین با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

پروفیل نبشی سوراخ دار

vd-seo 31 می, 2020