قیمت پروفیل درب و پنجره

یکی از محصولات موجود انواع پروفیل درب و پنجره می باشد که لازم است بدانید این پروفیل ها که در گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند از مهمترین تجهیزات برای ساختمان سازی است. این پروفیل ها به صورت قالبی بوده و از جنس های گوناگونی می باشد؛ مثلا در گذشته استفاده از چوب و بعد از آن پروفیل های آهنی بسیار رونق داشته است اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی مشاهده می‌ شود که پروفیل های آلومینیومی و پروفیل های یو پی وی سی با وجود ویژگی های متعددی که دارند گزینه ایده آل برای ساختمان سازی به نظر می رسند. این موارد موجب شده است قیمت پروفیل درب و پنجره تفاوت های زیادی باهم داشته باشد.

به طور کلی پروفیل ها در انواع مختلفی وجود دارند که کاربردهای خص خود را دارند. به عنوان مثال می توان به پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج اشاره کرد که هر یک استفاده خود را خواهد داشت.

قیمت پروفیل درب و پنجره به چه مواردی بستگی دارد؟

کاربردهای متنوع پروفیل درب و پنجره در ساختمان سازی ایجاب کرده که برآورد قیمت پروفیل درب و پنجره در اولین مرحله بسیار حائز اهمیت باشد. به طور کلی باید بدانید یکی از مهمترین مواردی که در قیمت این پروفیل ها تاثیرگذار است، کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن می باشد.

به طوری که در حال حاضر شرکت ‌های زیادی به عنوان تولیدی های معتبر این پروفیل ها آماده ارائه خدمت هستند که شما می توانید از شرکت و تیم متخصص تراپاسیستم بهترین نوع پروفیل را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. از طرفی باید بدانید نوع پروفیل استفاده شده از دیگر مواردی است که در قیمت آن تاثیر دارد. همچنین با توجه به افزایش مواد خام و افزایش کرایه‌ های حمل و نقل نیز شاهد بالا رفتن قیمت پروفیل درب و پنجره در بازار خواهیم بود.

قیمت پروفیل درب و پنجره

انواع پروفیل درب و پنجره

-پروفیل درب و پنجره آهنی

همانطور که پیشتر هم گفته شد یکی از تاثیرگذارترین موارد در قیمت پروفیل درب و پنجره، نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول است. در اینجا مثلا هنگامی که شما قصد خرید پروفیل درب و پنجره آهنی را داشته باشید لازم است بدانید قیمت این پروفیل ها بسته به قیمت روز آهن متفاوت خواهد بود. امروزه استفاده از پروفیل های آهنی بسیار کم شده است اما باز هم استفاده از آن در مواردی مشاهده می شود.

-پروفیل آلومینیوم و استیل

دیگر نوع پروفیل درب و پنجره، پروفیل های آلومینیومی و استیل است که در خصوص این محصول باید بدانید پروفیل آلومینیومی محصولی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و لازم است توجه داشته باشید این نوع پروفیل های استیل و آلومینیوم در اندازه ها و ابعاد مختلف قابل ساخت می باشد. هنگامی که شما اقدام به سفارش این پروفیل ها کنید می توانید آن را در رنگ و کیفیت دلخواه خریداری نمایید.

این مدل از پروفیل ها را می توان در تنوع و با ظاهری شیک و زیبا تهیه کرد. به همین دلیل قیمت آن با مدل آهنی متفاوت خواهد بود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت پروفیل نبشی، درز انبساط، نوار کنج و حتی پروفیل هایی که در ساخت کفشور خطی و مربعی استفاده می شود، با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قیمت پروفیل درب و پنجره

-پروفیل یو پی وی سی

و اما آخرین دسته از انواع پروفیل ها که امروزه کاربرد آن بسیار زیاد شده است, پروفیل های یو پی وی سی است. توجه داشته باشید این نوع پروفیل که در دو دهه گذشته وارد بازار شده است به طور کلی محصولی است که در سال ‌های اخیر در بین قشرهای کم درآمد و همچنین پروژه های ارزان بسیار محبوب شده است زیرا پروفیل های یو پی اس با سادگی مونتاژ و مواد اولیه ارزانی که دارند قیمتی نسبتا مناسب تر از دیگر محصولات داشته و استفاده از آن برای انواع در و پنجره های دوجداره بسیار مناسب خواهد بود.

توجه داشته باشید اگرچه به طور کلی پروفیل های آلومینیومی قیمت بالاتری از پروفیل درب و پنجره یو پی سی دارد، اما کیفیت آنها نیز در مقایسه با انواع دیگر مناسب تر و بالاتر خواهد بود. در مواردی استثنا نیز وجود دارد مثلا پروفیل های رنگی یو پی وی سی با گالوانیزه قوی که در آن استفاده شده قیمت تمام شده های بیشتری از پروفیل های آلومینیومی دارند زیرا از استحکام بیشتری نیز برخوردار هستند.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با مشاوران تراپاسیستم از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای سازه و موارد استفاده مورد نظرتان از تیم متخصص تراپاسیستم دریافت نمایید.

قیمت پروفیل درب و پنجره

vd-seo 13 می, 2020