قیمت نوار کنج کاشی در انواع مختلف

نوار کنج کاشی و سرامیک از جمله ابزارهای پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود که برای نصب انواع کاشی و سرامیک به کار برده می شود. قیمت نوار کنج کاشی با توجه به جنس و ضخامتی که دارد متفاوت می باشد. امروزه جنس های مختلفی از این محصول در ابزار فروشی های مختلف و فروشگاه های ساختمانی وجود دارد.

نوار کنج کاشی چیست؟

در صنعت ساخت و ساز یکی از سازه ها و ابزار های پرکاربردی که می توان استفاده کرد، نوار کنج کاشی است. در سال های اخیر این محصول در شرکت های بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور تولید می شوند.

هر یک از این نوارها با کیفیت بسیار بالایی عرضه می شوند و می توان از آنها در صنعت استفاده کرد. این محصول در جنس های مختلفی ارایه می شوند و تنوع بالای آنها سبب شده تا در هنگام خرید این محصول افراد دارای تردید باشند.

اگر قصد خرید این محصول و یا انواع پروفیل نبشی، درز انبساط و… می توانید با تراپاسیستم تماس برقرار کنید و از چگونگی خرید و قیمت نوار کنج کاشی جویا شوید و بهترین محصول را برای استفاده خود تهیه کنید.

از جمله مزیت های استفاده از نوار کنج کاشی می توان به قاب بندی کار و همچنین سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های ساختمانی می توان اشاره کرد که از نظر مهندسی و دیزاین کاربرد بالایی دارد و این موضوع مورد تایید استادکاران و کاشی کاران می باشد.

قیمت نوار کنج کاشی در انواع مختلف

قیمت نوار کنج کاشی در انواع جنس های آن

در مورد نوار کنج کاشی یکی از موضوعات بسیار مهمی که وجود دارد، جنس نوار کنج است. در بازار انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که از مهمترین آنها نوار کنج کاشی آلومینیوم، نوار کنج استیل، و گالوانیزه را می توان نام برد.

در سال های اخیر انواع مختلفی از نوار کنج کاشی پلاستیکی و نوار کنج پی وی سی نیز تولید شده است. معمولا قیمت نوار کنج کاشی پلاستیکی از دیگر نمونه ها ارزان تر بوده و امکان خرید آن به راحتی برای شما وجود دارد.

با استفاده از این متریال کاشی کاری، سنگ کاری و سرامیک کاری شما با کیفیت بهتری انجام می شود و اجرای آنها آسان تر صورت می گیرد. استفاده از این محصول موجب می شود که نازک کاری ساختمانی به بهترین شکل انجام شود.

نوع استیل و آلومینیومی این محصول دارای کیفیت و طول عمر بالاتری بوده و موجب می شود که نوار کنج شما دارای زیبایی بیشتری باشد.

مشاهده بیشتر: پروفیل های آلومینیومی و استیل

کاربرد نوار کنج کاشی

در مقایسه با قیمت نوار کنج کاشی این متریال دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. از این نوار در قسمت های مختلف ساختمان مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و پارکینگ می توان به کار برد.

استفاده از این سازه موجب می شود که لبه های سرامیک و کاشی آسیب نبینند. این سازه همچنین دارای زیادی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. این نوار را می توان در انواع کاشی ها و سنگ استفاده کرد.

در صورتی که شما بخواهید نوار کنج را در سرویس بهداشتی خود به کار ببرید، مدل های آلومینیوم و استیل گزینه خوبی خواهند بود و ماندگاری بیشتری دارند.

قیمت نوار کنج کاشی در انواع مختلف

قیمت نوار کنج کاشی

در مورد نوار کنج کاشی یکی از مهمترین مواردی که برای مشتریان وجود دارد این است که قیمت نوار کنج کاشی چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در تعیین قیمت نوار کنج کاشی موارد و آیتم های بسیاری تأثیر گذار هستند.

جنس، ابعاد و ضخامت از موارد مهم در این زمینه هستند که می توان به آنها اشاره کرد. برای کسب اطلاع دقیق از قیمت نوار کنج کاشی می توانید از مشاوران تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما کمک بگیرید.

شکل و اندازه های نوار کنج کاشی

در بیشتر نوارهای کنج کاشی طول نرمال ۲۵۰ سانتی متر است. اما در نوار کنج کاشی استیل طول آن ۴۴۲ سانتی متر است. نوارهای کنج کاشی دارای شکل و مقطع متفاوتی هستند و از نمونه های رایج آن مقطع نوار کنج ربع دایره و نود درجه را می توان نام برد.

تولید نوارهای کاشی ربع دایره با زاویه های متفاوت صورت می گیرد و در آن منحنی های کم و زیاد وجود دارد. نوار هایی که دارای مقطع نود درجه هستند به حالت نبش نود درجه ساخته می شوند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت در خصوص محصولات مورد نیاز خود اعم از پروفیل نبشی، درز انبساط، کفشور خطی و دیگر انواع پروفیل ها با مشاوران تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات این تیم متخصص بهره مند شوید.

قیمت نوار کنج کاشی در انواع مختلف

vd-seo 12 آوریل, 2020