انواع کفشور خطی و مربع

از مهمترین تجهیزات ساختمانی در حوزه آب و فاضلاب کفشور های بهداشتی می باشد. انواع کفشور خطی و مربع از نمونه های استاندارد و پر مصرف کفشور در بازار محسوب می شود. با دریافت انواع کفشور خطی و مربع می توان از آن برای گردآوری آب از سطوح مختلف بهره برد. کفشور های خطی و نیز کفشور های مربع در دو نوع استیل و پلاستیکی با قیمت های مختلف در بازار عرضه می شود.

جمع آوری آب از سطوح با انواع کفشور

در حال حاضر برای جمع آوری آب از سطوح در ساختمان و فضاهای مختلف از تجهیزات مختلفی بهره گرفته می شود. یکی از مهمترین تجهیزات جمع آوری آب های سطحی و هدایت آن به فاضلاب کفشور می باشد.

از انواع کفشور در تاسیسات ساختمان از قبیل کف حمام و دستشویی، آشپزخانه، تراس، پارکینگ و نیز برای گردآوری آب در سیستم آب و فاضلاب کارخانه ها استفاده می شود. با توجه به مصارف گوناگون کفشور انواع مختلف این تجهیزات با بهترین مواد اولیه و با تنوع در طرح، سایز و نوع کاربرد در بازار موجود می باشد.

انواع کفشور خطی و مربع

ارائه انواع کفشور خطی و مربع در بازار

از بین نمونه های مختلف کفشور در بازار می توان به انواع کفشور خطی و مربعی اشاره کرد که در طرح های کاربردی و در ابعاد مختلف متناسب با نیاز مصرف کننده ارائه می گردد. در ساخت انواع کفشور اعم از خطی و مربع از بهترین عناصر و مواد اولیه و نیز علم و دانش روز بهره گرفته می شود. با توجه به تفاوت موارد استفاده کفشور های خطی و مربع باید در هنگام خرید این تجهیزات باید نوع کاربرد آنها را در نظر گرفت.

برای اطلاع از انواع پروفیل ها و کفشور ها اعم از کفشور خطی و مربعی، پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج با کارشناسان تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

انواع کفشور خطی

کفشور های خطی که در ابعاد و سایزهای استاندارد تولید می شود جهت گردآوری آب های سطحی کف حمام، زیر دوش، آشپزخانه و تراس کاربرد دارد. با کمک کفشور های خطی می توان آب موجود در کف سطح را در کوتاه ترین زمان ممکن تخلیه نمود. از طرف دیگر کفشور های خطی به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد در فضاهای مختلف ساختمان به کار می رود. در حال حاضر کفشور خطی در دو نوع کلی ساده و سرامیک خور تولید و به بازار عرضه می شود.

-کفشور خطی استیل

کفشور های خطی را می توان از نظر نوع مواد مورد استفاده در ساخت به انواع کفشور خطی استیل و کفشور خطی پلاستیکی تقسیم بندی نمود. کفشور خطی استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی در فضاهایی مانند حمام، سوله و آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کفشور های خطی استیل در دو مدل کلی ساده و نیز با پوشش سرامیکی تولید می شود. کفشور های خطی استیل با پوشش سرامیکی به دلیل نمای زیبایی که به فضا می دهد در محوطه های در معرض دید کاربرد دارد.

انواع کفشور خطی و مربع

-کفشور خطی پلاستیکی

کفشور های خطی پلاستیکی که با استفاده از سیستم ماژولار ساخته شده جزء کفشور های پر مصرف در بازار می باشد. در ساخت کفشور خطی پلاستیکی از مواد با کیفیت از جمله پلیمر گریتینگ استفاده می شود. کفشور خطی پلاستیکی یا پلیمری که از تنوع در سایز برخوردار است به دلیل بهره گیری از سیستم ماژولار به شکل نر و مادگی در کنار هم قرار می گیرد و از این رو می توان از این تجهیزات برای گردآوری آب در سطوح وسیع بهره برد.

از دیگر ویژگی های انواع کفشور خطی پلاستیکی می توان به طراحی زیبا و عمر مفید بالای این تجهیزات در صورت مصرف درست اشاره کرد. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که انواع کفشور خطی پلاستیکی نسبت به کفشور های استیل در برابر فشار مقاومت کمتری داشته و از این رو برای مکان هایی مانند پارکینگ مناسب نیست.

انواع کفشور مربع

از دیگر نمونه های پرفروش و محبوب کفشور که در فضاهای مختلف قابل استفاده است می توان به انواع کفشور مربع اشاره نمود. کفشور های مربع که قابلیت جمع آوری آب سطوح به صورت نقطه ای را دارا می باشد در حال حاضر در سایزهای مختلف تولید می شود. از کفشور های مربع می توان در حمام و سرویس بهداشتی و نیز سایر فضاها جهت هدایت آب به داخل فاضلاب استفاده نمود.

در تهیه نمونه های مختلف کفشور مربع از فلز استیل درجه یک و استاندارد بهره گرفته می شود. برای بکارگیری انواع کفشور خطی و مربع میزان شیب کف اهمیت زیادی دارد. برای بکارگیری انواع کفشور مربع باید سطح مورد نظر از شیب بندی کافی برخوردار باشد.

کفشور های استیل که در دو رنگ استیل نقره ای و طلایی در بازار موجود است از انتشار بوی نامطبوع و نیز ورود حشرات جلوگیری می کند. از دیگر نمونه های این محصول می توان به کفشوهای مربع پلاستیکی اشاره کرد.

تفاوت انواع کفشور خطی و مربع

با اطلاع از تفاوت میان انواع کفشور خطی و مربع می توان نوع مناسب این تجهیزات را تهیه نمود. از کفشور های خطی به دلیل سایز بندی های مختلف و نیز قابلیت افزایش طولی که دارد می شود در فضا های مختلف جهت هدایت آب به سیستم فاضلاب بهره برد. از دیگر تفاوت های میان انواع کفشور خطی و مربع می توان به قیمت فروش این تجهیزات اشاره نمود. امروزه قیمت و نیز آمار فروش کفشور های خطی نسبت به کفشور های مربع بالاتر می باشد.

در صورت اطلاع از موجودی و قیمت انواع پروفیل نبشی، کفشور خطی، درز انبساط و نوار کنج می توانید با کارشناسان و مشاوران تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

انواع کفشور خطی و مربع

 

vd-seo 20 می, 2020