کاربرد و مزایای استفاده از پروفیل کنج سرامیک


پروفیل کنج چیست؟

پروفیل کنج یکی از پرکاربردترین و بهترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد که امروزه در بسیاری از ساختمان ها می توانید شاهد استفاده از این محصولات و تجهیزات باشید. پروفیل های کنج به تجهیزاتی گفته می شود که در هنگام کاشی کاری و سرامیک کاری در کنج و گوشه های یک محیط مورد استفاده قرار می کنید و نه تنها نواقص مربوط به کاشی های و سرامیک ها را می تواند پوشش دهد، بلکه زیبایی بسیار جذابی را نیز در محیط مورد نظر شما به ارمغان آورد. شما می توانید به راحتی از پروفیل های کنج در اول و آخر پروژه های ساختمانی خود استفاده کرده و هیچ گونه محدودیت مکانی نیز برای استفاده از این تجهیزات وجود ندارد. امروزه شرکت ها و برندهای بسیار متفاوتی را می توانید در جهان مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال طراحی و ساخت بهترین و با کیفیت ترین انواع پروفیل کنج هستند. شما نیز می توانید برای زیبایی و مقاوم مورد نیاز کاشی ها و سرامیک های خود، اقدامات مربوط به خرید و استفاده از پروفیل های کنج را هم اکنون انجام دهید و بهترین و شیک ترین این تجهیزات را تهیه نمایید.

بیشتر بخوانیم : قرنیز

آشنایی با پروفیل کنج سرامیک

پروفیل نوار کنج سرامیک، به پروفیلی گفته می شود که برای پر کردن لبه های تیز و برنده گوشه های کاشی ها استفاده می شود. همانطور که می دانید زمان کاشی کاری، به علت برش هایی که در سطح کاشی ها داده می شود، گوشه های سرامیک تیز و لب پر می شوند که همین عامل سبب می شود که در گوشه ها فضای خالی ایجاد شود که در صورت پر نکردن این فضاها، لبه کاشی ها به مرور زمان تیز تر و آسیب پذیرتر می شوند. در همین راستا در این مقاله به معرفی پروفیل کنج سرامیک، موارد کاربرد، مزایای استفاده و نحوه خرید آن پرداخته ایم، اگر علاقه مند هستید که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین تراپاسیستم در زمینه پروفیل های درز انبساط نیز فعالیت میکند؛ از خواندن و سفارش پروفیل درز انبساط اینجا کلیک کنید.

پروفیل نبشی-کاربرد و مزایای استفاده از پروفیل کنج سرامیک

پروفیل کنج سرامیک چیست؟

بعد از کاشی کاری یک مکان، قسمت های کنج و زاویه دار کاشی را نمی توان به راحتی پوشش داد و برای آن باید از مواد دیگری استفاده شود. پروفیل کنج سرامیک یکی از بهترین پروفیل هایی است که می توان از آن برای پوشاندن بخش های زاویه دار و کنج کاشی ها استفاده کرد.

به طور کلی بعد از فرایند کاشی کاری، کاشی هایی که در بخش گوشه و کنج دیوارها قرار می گیرند، به علت برش هایی که بر روی آنها انجام شده است، از لبه های تیزی برخوردار هستند و به راحتی نمی توان آن ها را لعاب کاری کرد و همین موضوع باعث می شود که این بخش ها خالی بمانند. فضاهای خالی ایجاد شده در این نواحی، جلوه ناپسندی را به وجود می آورند، از این رو پروفیل نوار کنج کاشی و یا همان پروفیل کنج سرامیک، یک راهکار بسیار مطلوب برای رفع این مشکل می باشد.

پروفیل های کنج سرامیک، معمولا از آلیاژ ۶۰۶۳ و از جنس آلومینیوم آنودایز می باشند. در صورتی که از نوار گوشه سرامیک برای پر کردن لبه های تیز کاشی ها استفاده نشود، به ناچار باید روش فارسی بر کردن لبه هر ۲ سرامیک را به کار برد که این روش به دلیل وجود لعاب بر روی کاشی و سرامیک عملا غیر ممکن می باشد که این عامل منجر به طراحی و تولید پروفیل های کنج سرامیک شده است.

معایب پروفیل کنج

لازم به ذکر می باشد که استفاده از انواع بسیار مختلف پروفیل کنج می تواند در کنار مزیت های استفاده ی خود، یک سری از معایب را نیز به دنبال داشته باشد، البته معایب استفاده از این محصولات به اندازه ای نیست که شما بخواهید از خرید خود صرف نظر نمایید. برخی از خریداران بر این باورند که قیمت های ارائه شده برای پروفیل های کنج بسیار بالاست و برخی دیگر نیز به کم بودن عمر مفید این تجهیزات اشاره کرده اند که در هر صورت شما می توانید با کیفیت ترین این محصولات را با قیمت مناسب از همین وب سایت پیش روی خود تهیه کرده و برخی از معایب مربوط به پروفیل های کنج را کم رنگ تر کنید.

پروفیل نبشی-پروفیل کنج سرامیک

کاربرد پروفیل کنج کدام اند؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم در ساخت و سازهای ساختمانی خود، به دنبال راهنمای خرید و استفاده از پروفیل کنج باشند، می توان به کاربرد بسیار گسترده ی آن اشاره کرد. شما نیز می توانید با توجه به کاربرد پروفیل های کنج، بهترین این تجهیزات را در مکان مورد نظر خود نصب کنید. از مهمترین و بارزترین کاربرد و موارد استفاده از پروفیل های کنج می توان به آیتم های زیر اشاره کرد:

  • حمام
  • توالت
  • رستوران و مراکز صنایع غذایی
  • ساختمان های درمانی و بیمارستانی
  • ساختمان های مسکونی و اداری

توجه داشته باشید که جنس پروفیل های کنج بسیار مقاوم و باکیفیت بوده بنابراین شما می توانید با خیال راحت، از این محصولات در هر مکانی که می خواهید، استفاده کنید. گوشه هایی که با کاشی و سرامیک لب پر شده اند از نما و منظره ی بسیار نامناسب و زشتی برخوردار بوده و همین امر سبب شده است تا افراد برای پوشش دادن این نما و ایجاد منظره بسیار شیک و زیبا، از انواع پروفیل های کنج استفاده نمایند.

کاربردپروفیل کنج سرامیک

علاوه بر کاربرد اصلی پروفیل های کنج که در بالا به آن اشاره کردیم، از این پروفیل ها در موارد دیگری نیز می توان استفاده کرد. از این رو در ادامه به بررسی کاربردهای پروفیل های کنج سرامیک پرداخته ایم.

از جمله کاربردهای پروفیل کنج سرامیک، به وجود آوردن لبه های گرد و منحنی در کنج و لبه سرامیک ها می باشد، که این موضوع باعث می شود میزان آسیب پذیری افراد را در برخورد با لبه های تیز کاشی ها تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. از این رو افراد در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی امنیت بیشتری را احساس می کنند.

احتمال اینکه لبه سرامیک ها بعد از گذشت مدتی لب پر شوند، تا حد بسیار زیادی وجود دارد، جلوگیری از لب پر شدن لبه کاشی ها یکی دیگر از کاربردهای مهم پروفیل کنج سرامیک می باشد.

علاوه بر این، در برخی از مواقع ممکن است که به دلایل گوناگون لبه سرامیک ها دچار آسیب دیدگی شوند، که در چنین مواقعی استفاده از نوار کنج کاشی می تواند به پر کردن لبه های آسیب دیده کمک کند و مانع از ریختن و خرد شدن بخش های اضافی و باقیمانده سرامیک شود.

علاوه بر موارد گفته شده، به دلیل تولید پروفیل های کنج سرامیک در طرح ها و رنگ های گوناگون می توان از آنها برای زیباسازی محیط آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرد.

پروفیل نبشی-کاربرد و مزایای استفاده از پروفیل کنج سرامیک

مزایای استفاده از مزایای پروفیل کنج و پروفیل لبه سرامیک

پروفیل های کنج از پرفروش ترین و بی نظیرترین تجهیزات و لوازم مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز می باشد که در مرحله نازک کاری مورد استفاده قرار گرفته و نمای جذابی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از پروفیل کنج می تواند یک سری از مهمترین مزیت ها را نیز برای شما به ارمغان آورد؛ بنابراین توصیه می شود که قبل از خرید و نصب این تجهیزات در ساختمان خود، راجع به این مزیت ها نیز اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. از مهمترین و بارزترین مزیت های مربوط به پروفیل های کنج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنبه جداسازی دو متریال مختلف از یک دیگر
  • نمای بسیار زیبا و بی نظیری را به دنبال دارد
  • ایجاد استقامت بسیار بالا
  • سرعت نصب بسیار راحت
  • وزن بسیار سبک
  • داشتن تنوع بالا
  • مناسب برای استفاده در بسیاری از سطوح
  • مقاوم در برابر رطوبت و نم
  • جلوگیری از تجمع آلودگی در کنج مکان ها

استفاده از پروفیل نوار کنج سرامیک نیز مزایای بسیار زیادی دارد که از بین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت سفارش در رنگ ها و سایزهای مختلف
  • مقاومت بالا در مقابل تغییر رنگ و شکسته شدن
  • امکان ساخت و تولید مطابق با سلیقه مشتری
  • جلوگیری از آسیب های احتمالی کاشی
  • برخورداری از کیفیت بسیار بالا
  • طول عمر بالا
  • استفاده به عنوان پوشش های تزئینی بسیار زیبا و متناسب با طرح و رنگ کاشی و سرامیک
  • برخورداری از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه

 

بیشتر بخوانیم : آشنایی با ۵ نوع قرنیز

 

قیمت پروفیل کنج و نوار کنج کاشی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نگرانی های بسیاری از خریداران پروفیل کنج را قیمت این محصولات شکل داده است که خریداران می توانند برای کسب دقیق ترین و بروزترین اطلاعات در خصوص قیمت هر یک از انواع پروفیل های کنج، از وب سایت تراپا سیستم اقدام نمایند. توجه داشته باشید که این تجهیزات با توجه به ابعاد، جنس و طراحی که دارند، از قیمت های بسیار متفاوتی نیز برخوردار هستند و خریداران می توانند با توجه به قدرت مالی خود، اقدام به خرید مناسب ترین و بهترین این محصولات داشته باشند.

در نظر داشته باشید، استفاده از نوارهای کنج کاشی برای پر کردن لبه های خالی و تیز کاشی ها، یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها می باشد، به طوری که شما می توانید با پرداخت هزینه ناچیزی کیفیت کاشی کاری سرویس بهداشتی و یا هر مکان دیگری را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. علاوه بر این ما به شما تضمین می دهیم که پروفیل های کنج سرامیک عرضه شده توسط شرکت تراپاسیستم، با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به دست شما می رسد.

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پروفیل نبشی-پروفیل کنج سرامیک

خرید نوار کنج سرامیک

اگر تمایل دارید که برای زیبایی بیشتر و بالا رفتن کیفیت کاشی کاری سرویس بهداشتی و آشپزخانه منزل خود از پروفیل کنج سرامیک استفاده کنید، می توانید با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید و پروفیل هایی مطابق با سلیقه خود را خریداری نمایید. چرا که ما می توانیم هر نوع پروفیل کنج سرامیک و با هر اندازه و ابعادی را که می خواهید تولید کنیم.

تراپاسیستم ارائه دهنده انواع پروفیل نبشی، درز انبساط، نوار کنج و کفشورهای متنوع در انواع کفشور خطی، مربعی و… می باشد که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. برای مشاهده محصولات می توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

سوالات متداول پروفیل کنج

 برخی از خریداران بر این باورند که قیمت های ارائه شده برای پروفیل های کنج بسیار بالاست و برخی دیگر نیز به کم بودن عمر مفید این تجهیزات اشاره کرده اند که در هر صورت شما می توانید با کیفیت ترین این محصولات را با قیمت مناسب از همین وب سایت پیش روی خود تهیه کرده .

  • جنبه جداسازی دو متریال مختلف از یک دیگر
  • نمای بسیار زیبا و بی نظیری را به دنبال دارد
  • ایجاد استقامت بسیار بالا
  • سرعت نصب بسیار راحت
  • وزن بسیار سبک
  • داشتن تنوع بالا

این تجهیزات با توجه به ابعاد، جنس و طراحی که دارند، از قیمت های بسیار متفاوتی نیز برخوردار هستند و خریداران می توانند با توجه به قدرت مالی خود، اقدام به خرید مناسب ترین و بهترین این محصولات داشته باشند.

vd-seo 28 دسامبر, 2019