نوار کنج کاشی آلومینیوم

امروزه کاربرد نوار کنج کاشی آلومینیوم به شدت در صنعت ساختمان سازی مورد استقبال فعالان این حوزه قرار گرفته و از این طریق گامی موثر در افزایش طول عمر و استحکام کاشی های به کار رفته در قسمت های مختلف ساختمان بر خواهند داشت. در این مقاله ما قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص نوار کنج کاشی مدل آلومینیوم در اختیار شما خوانندگان عزیز و محترم قرار دهیم، با ما تا پایان این متن همراه باشید.

منظور از نوار کنج کاشی آلومینیومی چیست؟

نوار کنج، پروفیل یا پوششی است که از آن جهت پوشاندن لبه های کاشی استفاده می شود و امروزه می توان این محصول را در انواع طرح، رنگ و مدل از بازار تهیه کرد.

بکارگیری این سازه های نواری در صنعت ساختمان سازی باعث آسان تر شدن کیفیت کاشی کاری و اجرای هر گونه سنگ و سرامیک کاری که یکی از مراحل ویژه در فرایند نازک کاری ساختمان است؛ می شود. در واقع برش های تیز حاصل از کاشی کاری، سرامیک و یا سنگ کاری در گوشه ها و کنج های اتاق مانند سرویس بهداشتی را با کمک این پروفیل می توان مخفی کرد تا ضمن ایجاد نمایی مطلوب و زیبا، دوام و استحکام کاشی را نیز بالا برد.

نوار کنج کاشی آلومینیوم

کاربرد نوار کنج کاشی آلومینیومی

امروزه انواع پروفیل ها در مدل های پروفیل نبشی یا نوار را به منظور پنهان کردن لبه کاشی، سرامیک و یا سنگ به کار رفته در قسمت های مختلف ساختمان همچون سرویس بهداشتی، آشپزخانه و پارکینگ استفاده می کنند. همچنین از دیگر کاربرد نوار کنج کاشی آلومینیومی را می توان در قسمت ابتدایی و انتهایی پاخور پله های ساختمان اشاره کرد. دقت داشته باشید که معمولا در قسمت های ابتدایی و انتهایی پله ها به هنگام نصب از این پروفیل به طور عمودی استفاده می شود. به طور کلی این کار از آسیب ها و خسارت احتمالی به لبه های کاشی که در قسمت های مختلف به کار رفته جلوگیری خواهد کرد.

همچنین بخوانید: مزایای نبشی کنج کاشی

مزایای خرید نوار کنج کاشی آلومینیوم

اگرچه امروزه این پروفیل یا نوار را در قالب رنگ ها مختلف و جنس های متفاوت می سازند اما هنوز طرفداران صنعت ساختمان سازی از نوار کنج کاشی آلومینیومی و یا جنس استیل آن به دلیل مزایا زیر از این محصولات به شدت استقبال می کنند :

  • کیفیت عالی و تضمین شده
  • تنوع رنگ نوار کنج کاشی آلومینیومی که متداول ترین نوع رنگ به کار رفته در آن شامل :

-رنگ نقره ایی مات و نقره ایی براق(طرح استیل)

-رنگ شامپاین (زیتونی ) مات و براق

-رنگ طلایی مات و براق

  • قیمت مناسب
  • امکان سفارش ساخت آن در سایز، ابعاد، طرح و رنگ مختلف
  • ممانعت از لب پریدگی و تیزی کاشی ها
  • استحکام و طول عمر بالا به خصوص در محیط های دارای رطوبت همچون سرویس بهداشتی، کاشی و آشپزخانه
  • زیبایی خاص و منحصر به فرد
  • بهترین جایگزین روش فارسی بر نمودن انواع سنگ و کاشی

نکته: پروفیل های نوار کنج را عموما برای قسمت های داخلی ساختمان به کار می برند اما یکی از ویژگی های نوار کنج کاشی آلومینیومی که آن را از مدل های دیگر متمایز میکند، استفاده از این پروفیل در قسمت لبه و کنج های بیرونی ساختمان می باشد.

همچنین بخوانید: پروفیل نوار کنج کاشی در انواع مختلف

نوار کنج کاشی آلومینیوم

خرید پروفیل کنج کاشی آلومینیومی

بدون شک امروزه راحت ترین شیوه خرید نوار کنج کاشی آلومینیومی و یا هر محصول دیگر تولید شده در بازار، خرید اینترنتی است. به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تراپاسیستم مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود و کسب اطلاعات لازم در خصوص نوار کنج، درز انبساط، پروفیل نبشی و انواع کفشور خطی و مربعی از طریق مشورت با کارشناسان متخصص و با تجربه تراپاسیستم، این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمین شده به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: فروش نوار کنج کاشی

قیمت نوار کنج کاشی از جنس آلومینیوم

همانطور که می دانید به هنگام تولید هر محصولی همواره باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر خود قرار داد که مجموع همه آنها بر روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. اکنون با توجه به شرایط نابسامان اقتصاد کشورمان و نوسانات بازار ارز و تحریم ها که به شدت بر روی قیمت مواد اولیه نیز تاثیرگذار است، نمی توان طور ثابت و دقیق قیمتی را برای شما خریداران عزیز و محترم تعیین کرد. در همین راستا بر حسب آیتم های مد نظر شما در خصوص جنس، ضخامت و ابعاد نوار کنج کاشی آلومینیومی خود می توانید با کارشناسان ما در صفحه تماس با ما مشورت کرده و از قیمت نهایی محصول مورد نظر خود اطلاعات دقیق و لازم را کسب کنید.

نوار کنج کاشی آلومینیوم

vd-seo 21 ژوئن, 2020