مزایای نبشی کنج کاشی

نبشی کنج کاشی یکی از ابزار آلات ساختمانی است که اخیرا مورد استفاده چشمگیر پیمانکارها قرار گرفته است. مهمترین خصیصه نبشی نوار کنج کاشی قدرت پوشانندگی آن است که از این پوشانندگی برای مقاصد مختلفی می تواند بهره جست. اگر به تازگی با این محصول آشنا می شوید توصیه می شود که این مقاله را تا آخر دنبال کنید.

نبشی کنج کاشی چیست؟

یکی از تجهیزاتی که امروزه در صنعت ساختمان سازی به آن احساس نیاز می شود پروفیل نبشی کاشی است. نبشی کنج کاشی نوعی ابزار فلزی است که در کنج های پروژه کاشی کاری یا سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نبشی کاشی مزایای بسیاری دارد که از مهمترین آنها زیبایی است.

این ابزار کاربردی عیوب و نواقص کاشی کاری را پوشش می دهد، به آن زیبایی می بخشد و آن را مستحکم می کند. این محصول هم در ابتدای پروژه و هم در انتهای آن می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از نبشی کنج کاشی محدودیت مکانی ندارد و در تمامی قسمت های ساختمان مانند حمام و آشپزخانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای نبشی کنج کاشی

انواع نبشی کنج کاشی

نبشی کنج کاشی انواع متفاوتی دارد که هر یک از آنها برای استفاده های متفاوت طراحی شده اند که خریدار نیز با توجه به نیاز به خود اقدام به خرید نبشی کنج کاشی می کند. دریافت اطلاعات در مورد انواع نبشی کاشی در خرید نبشی کاشی به شما کمک می کند.

نبشی کنج کاشی اغلب در دو نوع پروفیل آلومینیومی و استیل تولید می شود. نبشی کاشی آلومینیومی از نبشی استیلی پر کاربرد تر است و طرفداران بسیاری در صنعت ساختمان سازی دارد.

یکی از دلایلی که به این نوع نبشی نسبت به دیگری برتری می بخشد دوام و استحکام آن است. دومین مزایای که استفاده از نبشی آلومینیومی مقاومت آن در برابر رطوبت و آب است. اگر برای مکان ها مرطوب مانند حمام، آشپزخانه و نبشی تهیه می کنید بهتر است از نبشی آلومینیومی خریداری کنید.

نبشی کاشی استیلی نسبت به نبشی آلومینیومی از استحکام کمتری برخوردار است و ممکن است در مکان های مرطوب زنگ بزند که در ازای این معایب مزایایی نیز دارد. این نوع از نبشی در رنگ های مختلف مانند طلایی، برنزی و نقره گون تولید ساخته و پرداخته می شوند که این رنگ ها هم به صورت براق و هم به صورت مات عرضه می شوند.

مزایای نبشی کنج کاشی

ویژگی نبشی کاشی

از ویژگی ها ظاهری نبشی نوار کنج کاشی می توان به فلزی بودن آن اشاره کرد. نبشی از فلزهای مختلف تهیه می شده و در برخی موارد توسط فلزهای دیگر آبکاری می شوند. نبشی ها یک یا چند انحنا دارند که به گوشی های کاشی و یا سرامیک چفت می شوند.

کاربردهای پروفیل کنج کاشی

نبشی کنج کاشی کاربردهای بسیاری دارد و به سبب اهداف مختلفی خریداری می شود. مهمترین کاربرد نبشی کاشی استفاده از جنبه زیباسازی آن است. نبشی کاشی به فضای کاشی کاری شده و یا سرامیک کاری شده زیبایی خاصی می بخشد و لبه های زننده کاشی را از دید چشم دور می کند.

از آنجایی که نبشی کاشی از فلز تهیه می شود مقاومت و استحکام بالایی دارد می توان از آن در قسمت هایی از خانه که رطوبت بسیاری در آنجا ایجاد می شود استفاده کرد. از دیگر کاربردهای نبشی کاشی استفاده از قدرت پوشانندگی آن است.

این محصول گوشه های کاشی لب پر شده را می پوشاند و از ایجاد نمای نامناسب جلوگیری می کند. قدرت پوشانندگی نبشی کنج کاشی هم از کاشی ها و سرامیک ها محافظت می کند و هم از اثاثیه ای که ممکن است با گوشه کاشی برخورد کند.

مزایای نبشی کنج کاشی

مزایای نبشی کاشی

پیش از این با کاربرد پروفیل نبشی کاشی به خوبی و به طور کامل آشنا شدیم و دریافتیم که در مکان ها و با اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر کاربردهای بسیار، نبشی کاشی مزایای بسیاری را نیز شامل حال مصرف کننده می کند.

یکی از مزایای نبشی کاشی جنبه جداسازی آن است. با استفاده از این نبشی می توان دو نوع متریال مختلف را از هم به خوبی جدا کرد. نبشی نوار کنج کاشی سرعت کاشی کاری و سرامیک کاری را نیز بالا می برد.

بکارگیری نبشی کاشی از ابتدا تا انتهای پروژه دور ریز کاشی را نیز کاهش می دهد چرا که می توانید کاشی های لب پر را با نبشی به خوبی پوشش دهید و یا کاشی هایی که اندازه کوچک دارند با استفاده از نبشی استفاده کنید. نبشی کاشی عمر پروژه را تا حد بسیار زیادی بالا می برد و از دوباره کاری و یا تعمیرهای متعدد در طول زمان جلوگیری می کند.

در این میان می توانید خرید انواع پروفیل های مدنظر خود را در انواع پروفیل نبشی، درز انبساط، نوار کنج و حتی انواع کفشور خطی و مربعی را از تیم با تجربه تراپاسیستم دریافت نمایید. همواره بهترین کیفیت و مرغوبت ترین محصولات را می توانید در اختیار داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

مزایای نبشی کنج کاشی

vd-seo 7 ژوئن, 2020