دسته: کفشور استیل

No products were found matching your selection.

کفشور استیل

کفشور به عنوان یکی از قطعات ضروری در هر ساختمان است که افراد مطابق با سلیقه خود بهترین و مناسب ترین کفشور را انتخاب می کنند. کفشور باید مقاومت بالایی در برابر شوینده و مواد اسیدی داشته باشد. کفشور ها دارای انواع مختلفی از نظر جنس، طرح و رنگ هستند. یکی از انواع کفشور ها، کفشور استیل است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین در برابر شوینده و مواد اسیدی است. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد این مدل کفشور ها و قیمت کفشور استیل کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از کفشور خطی استیل

زیبایی و ظاهر ساده و شکیل کفشور استیل ، یکی از مهمترین ویژگی های این محصول محسوب می شود. ابعاد وسیع این کفشورها به شما این امکان را می دهد تا ظرف مدت کوتاهی، حجم زیادی از آب را به سمت فاضلاب هدایت کنید. این امر همچنین سبب زودتر خشک شدن کف اماکنی می شود که این کفشورها در آن نصب شده است.

به دلیل خواص این فلز ، دیگر نگران خوردگی و پوسیدگی و همچنین زنگ زدگی این مدل از کفشور ها نخواهید بود و همین امر باعث صرفه جویی در هزینه ها و وقت شما در طولانی مدت خواهد شد.

شیب بندی یک عامل مهم و ضروری در خروج آب از سطح یک مکان و هدایت آن به سمت فاضلاب است. در گذشته، کفشورهای ساده در مرکز یک مکان نصب می شدند. در نتیجه باید شیب تمام مناطق آن به سمت مرکز می بود که این شیب بندی عملا کار دشواری تلقی می شد.

در اغلب اوقات به دلیل ایجاد شیب نامناسب، شاهد تجمع آب در یک ناحیه و عدم جریان یافتن آب به سمت کفشور می شدیم. اما امروزه کفشور خطی استیل، این مشکل را به صورت کامل حل نموده است. نصب این کفشور در یک بخش از مکان مورد نظر به شما این امکان را می دهد تا با شیب ملایم، حجم زیادی از آب را به خروجی آن منتقل نمایید.

اندازه کفشور استیل

کفشور های استیل دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و شما میتوانید مطابق با نیاز خود ، محصول نهایی خود را انتخاب کنید. برای انتخاب درست تر و مطمئن تر میتوانید با کارشناسان تراپاسیستم تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی ما بهرمند شوید.

باید قبل از خرید کفشور استیل اندازه لوله فاضلاب را به صورت دقیق اندازه گیری کنید. اگر کفشوری که خریداری کنید بزرگ یا کوچکتر از لوله فاضلاب باشد دیگر کارایی ندارد در نتیجه باید کفشور استیل مطابق با اندازه لوله فاضلاب باشد.

طرح کفشور استیل

طرح آن بهتر است متناسب با طرح سرامیک یا کاشی های دیوار باشد در صورتی که به ست کردن علاقه دارید و می خواهید دکوراسیون زیبا داشته باشید می توانید از کفشورهای سرامیک خور استفاده کنید که روی کفشور سرامیک قرار می گیرد.

ضوابط معماری مربوط به کفشور استیل

کفشور در هر ساختمانی برای بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که باید ضوابط معماری مربوط به کفشور در آن رعایت شود. ضوابط معماری مربوط به کفشور به شرح زیر است:

  • در ساختمان ها باید قطر دهانه خروجی کفشور از 3 اینچ کمتر نباشد.
  • باید نوع و اندازه کفشور استیل حتما ذکر شود. برای اندازه گیری کفشور از واحد های اینچ یا میلی متر استفاده می شود.

مراحل اجرایی کفشور استیل

برای نصب کفشورهای استیل روش های مختلفی وجود دارد. اما بیشتر از دو روش برای نصب کفشور استیل استفاده می کنند، نصب کفشور با روش عایق بندی و نصب کفشور به روش فشرده سازی. برای نصب کفشور به ابزارهایی مانند آچار، اره برش لوله، کلیه قطعات کفشور، چسب لوله و پیچ گوشتی نیاز داریم.

روش نصب عایق بندی

کفشور استیل دارای سه قطعه می باشند که در نصب کفشور استفاده می شود. پوشش ضد آب بین دو لبه پایینی قرار می گیرد و به هم جفت می شوند. قسمت میانی در برابر آب مقاوم است و در زمان نصب باید اطمینان داشته باشید که هر چیزی که در این قسمت وارد می شود به داخل فاضلاب ریخته می شود و از داخل کفشور نشت نمی کند. قطعه نهایی دارای یک درپوش است و تنها قطعه ای است که بعد از نصب می توانید آن را ببینید.

باید به این نکته توجه کنید که استفاده از این روش نصب برای کفشورهای استیل را خودتان نمی توانید انجام دهید و باید نصب را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا کفشور دچار آسیب نشود و هزینه بیشتری را متحمل نشوید.

روش نصب فشرده سازی برای کفشور استیل

کفشور فشاری با واشر فشاری و مهره به لوله فاضلاب وصل می شوند. استفاده از این روش نصب بهتر است مخصوصا در شرایطی که دسترسی به لوله فاضلاب ندارید. کفشور را روی پایه های، کفشور استیل می توان نصب کرد در زمان نصب کفشور اتصالات قبل از نصب پایه، روی لوله فاضلاب بر روی پایه کفشور نصب می شود.

نمایندگی های فروش کفشور استیل

در صورتی که می خواهید از کفشورهای مقاوم در برابر ضربه و دارای عمر طولانی استفاده کنید. خرید کفشور استیل بهترین انتخاب است. بسیاری از شرکت ها در سراسر ایران نمایندگی هایی با توجه به محصولات تولید شده شرکت خود دارند. شما می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید و با توجه به نیاز خود و محیطی که کفشور می خواهد استفاده شود بهترین کفشور را انتخاب کنید. خرید کفشور از نمایندگی ها دارای مزیت های بسیاری است که به شرح زیر است:

  • نمایندگی های کفشور قیمت مناسبی نسبت به قیمت بازار دارند.
  • در نمایندگی ها انواع کفشورها در جنس، رنگ، طرح و اندازه های مختلف موجود است.
  • در نمایندگی ها انواع کفشورها دارای بهترین نوع هستند و از بهترین مواد در ساخت آن ها استفاده می شود اما خرید کفشور از بازار ممکن است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه کفشور تقلبی را به جای کفشور های اصلی به شما بفروشند.

قیمت کفشور استیل

قیمت یک عامل مهم در خرید انواع کفشور استیل است و عوامل مختلفی در قیمت کفشور تاثیر دارند. شما نسبت به میزان بودجه ای که دارید اقدام به خرید کفشور استیل می کنید. این مدل کفشور ها به دلیل مقاومت خوبی که دارند، دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر کفشورها هستند.

بررسی قیمت کفشور خطی تمام استیل

امروزه یکی از مهمترین مسائلی که بسیاری از افراد برای سرویس بهداشتی و حمام مورد نظر قرار می دهند، آگاهی از به روز ترین و دقیق ترین قیمت کفشور خطی تمام استیل می باشد و برای این امر نیز به دنبال فروشگاه های مختلف گشته تا مناسب ترین قیمت را پیدا کنند.

بی شک شما می توانید از وب سایت تراپاسیستم، در خصوص قیمت کفشور استیل اطلاعات مورد نیاز را به راحتی اخذ و کسب کنید. شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت های انواع کفشور ها و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباز ط باشید و یا روی کلمه تماس کلیک کنید.

این مدل از محصولات در سایزهای بسیار متنوعی تهیه و طراحی می شوند و مصرف کنندگان و خریداران نیز می توانند با توجه به نیاز مورد نظر خود، یکی از بهترین آنها را انتخاب نمایند. از مهمترین مزیت های استفاده از کفشور استیل می توان به جمع آوری آب در کوتاه ترین و کم ترین زمان ممکن اشاره کرد.

قیمت کفشور استیل در انواع مختلف

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت کفشور استیل این است که از چه نوعی هستند؛ کفشورهای استیل به طور کلی شامل دو نوع خطی و نقطه ای هستند.

قیمت کفشور استیل نقطه ای

قیمت کفشور استیل خطی با توجه به سادگی در طراحی و ابعاد کوچکتر در مقایسه با کفشور استیل خطی، کمتر است. دلیل دیگری که قیمت کفشور استیل نقطه ای مناسب تر است این است که میتوان بدنه ی این نوع کفشور را از پلاستیک مقاوم نیز تولید کرد و برای محیط هایی مثل تراس، حیاط و … از آن ها استفاده کرد.

قیمت کفشور استیل خطی بر اساس ابعاد آن ها متغیر است، طبیعتا هرچقدر ابعاد آن ها بزرگتر باشد قیمت آن ها نیز بالاتر می رود.

این نوع کفشورها در ابعاد زیر قابل خریداری هستند:

10*10

12*12

17*17

20*20

البته این نوع را به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه نیز میتوان سفارش داد.

قیمت کفشور استیل خطی

اما در مورد کفشورهای خطی باید بگوییم که از زیباترین، کاربردی ترین و متنوع ترین کفشورها و دارای ابعاد بزرگتری نیز هستند؛ این ویژگی هاست که باعث شده قیمت کفشور استیل خطی نسبت به سایر کفشورها بالاتر باشد.

در ادامه با انواع کفشور های استیل خطی آشنا خواهیم شد.

کفشورهای خطی استیل در دو نوع ساده و شیب دار تولید می شوند که بدون شک قیمت کفشور استیل خطی ساده نسبت به نوع شیبدار کمتر است.

کفشور استیل خطی ساده کفشور ساده و زیبایی است که به صورت مسطح روی محفظه ی تخلیه آب قرار میگیرد که در این قسمت از مطلب می خواهیم به قیمت کفشور استیل خطی بپردازیم.

اما کفشور استیل خطی شیب دار دارای طراحی خاص و کاربردی است؛ این نوع کفشور از دو سمت شیب بسیار ملایمی دارد که کمک می کنند آب سریعتر از آن خارج شود.

همانطور که میدانید شیب بندی یک عامل مهم و ضروری در خروج آب از کف مکانی خاص است و قبل از تولید کفشورهای شیب دار نصاب کفشور باید انجام شیب بندی مناسب کمک می کرد که آب زودتر از کفشور خارج شود که کار چندان آسانی نبود و  طراحی کفشورهای ساده حتی با وجود شیب بندی مناسب نصاب باعث می شد آب برای مدت بیشتری در محیط بماند اما خوشبختانه با وجود کفشورهای شیب دار این مشکلات حل شدند و دیگر شاهد تجمع آب در یک نقطه نیستیم.

با توجه به توضیحاتی که دادیم قیمت کفشور استیل خطی شیب دار نسبت به سایر مدل ها  بالاتر است.

کفشور استیل خطی سرامیک خور نیز نوع دیگری از انواع کفشورهای استیل خطی است که همانطور که از اسمش پیداست به شکلی قرار میگیرد که پس از نصب یک سرامیک روی آن قرار میگیرد و کفشور به صورت مخفی است و آبی که از درزهای سرامیک رد میشود را به فاضلاب هدایت می کند. قیمت کفشور استیل سرامیک خور با توجه به فرم و نوع و جنس بدنه می تواند متفاوت باشد.

ویژگی این نوع کفشورها علاوه بر زیبایی و دکوراتیو بودن کیفیت بالای ساخت، دوام و طول عمر بالا و سرعت جمع آوری آب های سطحی است و در مکان هایی مثل روف گاردن، تراس، سرویس بهداشتی، زیر دوش، پشت بام و … میتوان آن ها را نصب کرد.

همانطور که گفتیم قیمت کفشور استیل خطی به خاطر طراحی متفاوت و کاربرد بیشتر و ظاهر شکیل نسبت به کفشورهای ساده بالاتر است و به خاطر ابعاد بزرگ آن ها، آب در محیط جمع نشود، به سرعت به سمت فاضلاب هدایت شود و کف مکان های مختلف با سرعت بالاتری خشک شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کفشور استیل

کفشور یکی از کاربردی ترین وسایل در حمام و سرویس های بهداشتی است. برای جلوگیری از پوسیدگی در برابر مواد شوینده اسیدی بهتر است از کفشور استیل استفاده کنید. قیمت کفشور استیل به عوامل بسیاری مانند مدل، طرح و اندازه کفشور بستگی دارد و دارای قیمت های متفاوتی است. کفشور های استیل برای آشپزخانه، پشت بام و پارکینگ برای هدایت آب به لوله های فاضلاب استفاده می شود.

از مهمترین و اصلی ترین آیتم های تاثیر گذار و موثر در قیمت کفشورهای خطی تمام استیل می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • ابعاد کفشور استیل
  • ضخامت کفشور استیل
  • قیمت مواد اولیه مورد نیاز در ساخت آن
  • کیفیت و دوام
  • سفارشی بودن آن

همان طور که گفته شد ،

عوامل زیادی در قیمت گذاری کفشورهای استیل خطی موثر می باشند. جنس این کفشورها مهمترین عامل موثر در تعیین قیمت می باشد

که تولیدکنندگان تراپاسیستم تماما مقاومت این اجناس را در برابر عوامل مخرب تضمین میکنند..

کیفیت آن نیز در این مسئله بسیار مهم است. ابعاد کفشورها نیز یکی دیگر از مسائل مهم در نرخ گذاری این نوع از کفشورها است. بنابراین انتخاب یک کفشور خطی استیل با بیشترین ابعاد می تواند هزینه بیشتری را نسبت به سایر ابعاد آن برای شما در بر داشته باشد.

ارزان ترین قیمت کفشور استیل

در سال های اخیر با توجه به افزایش ساخت، سازها و بازسازی های مختلف در سراسر کشورمان، بسیاری از افراد به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز در خصوص قیمت کفشور استیل هستند تا از این طریق بتوانند مناسب ترین و ارزان ترین کفشور را انتخاب و آن را مورد استفاده قرار دهند.

شما می توانید لیستی از بهترین و متنوع ترین انواع کفشورها را به راحتی از فروشگاه تراپاسیستم مورد مشاهده قرار دهید و با در نظر گرفتن بودجه و نیاز خود، مناسب ترین این محصولات را تهیه و ثبت سفارش نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت کفشور تمام استیل با توجه به کارایی بسیار بالایی که دارند، بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد.

سفارش ساخت کفشور استیل خطی

همانطور که ذکر شد، یکی از مهمترین آیتم های تاثیر گذار در قیمت کفشور تمام استیل، سفارشی بودن این محصولات می باشد به طوری که اگر شما کفشور مورد نیاز خود را به صورت سفارشی ، سفارش دهید، بایستی هزینه های بیشتری را برای خرید این محصولات پرداخت کنید. البته اشاره به این امر ضروری است که در صورت سفارشی بودن کفشورتان، شما می توانید بهترین و مناسب ترین آن را در اختیار داشته باشید.

خرید کفشور استیل

همان طور که ذکر کردیم ، قبل از خرید کفشور باید به نکات مختلفی توجه کرد تا کفشور خریداری شده یک محصول با کیفیت باشد که ارزش خرید داشته باشد؛ چرا که در غیر این صورت ، کفشور بی کیفیت بعد از گذشت زمان نه چندان زیاد کارایی خود را از دست میدهد و شما را مجبور به هزینه مجدد جهت خرید کفشور استیل میکند. از این رو برای خرید کفشور استیل هم باید از فروشگاه ها و برند های معتبر استفاده کنید. 

فروش کفشور استیل خطی اغلب در فروشگاه های رنگ و ابزار و یا مصالح ساختمانی انجام می گیرد. در نتیجه برای خرید آن باید حضوری به این فروشگاه ها مراجعه نمود. اما خرید اینترنتی کفشور خطی استیل، روش ساده و کم هزینه دیگری برای تهیه این محصول می باشد.در شرکت تراپاسیستم با توجه به مشاوران و کارشناسان ما می توانید خریدی آنلاین و مطمئن داشته باشید.

مراجعه به وب سایت فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده این محصول، بهترین راه برای انتخاب و خریداری کفشورهای خطی استیل می باشد. در هنگام خرید اینترنتی این محصول می توان نمونه های متنوع بیشتری از آن را مشاهده و مقایسه نمود تا در آخر بهترین کفشور خطی را انتخاب و سفارش داد.

مجموعه تراپاسیستم انواع کفشور استیل را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد؛ کافی است برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش خود با ما تماس بگیرید.

نکات مهم در خرید کفشور استیل

در هنگام خرید کفشور استیل باید برخی نکات را رعایت کنید که به شرح زیر است:

  • نوع آن
  • اندازه 
  • طرح 
  • قیمت