قیمت نوار کنج کاشی و سرامیک ارزان

از جمله مهمترین محصولات ارائه شده در شرکت تراپا سیستم، پروفیل نوار کنج کاشی در انواع مختلف می باشد. به طور کلی باید بدانید این نوارها که از جنس آلومینیوم و استیل هستند به صورت های مات و براق و در رنگ های متنوع طلایی، مشکی، سفید، کرم نقره‌ ای و شامپاینی ارائه می گردند. جهت اطلاعات بیشتر از مزایای استفاده از این نوارها و قیمت نوار کنج کاشی و سرامیک ارزان بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

نوار کنج کاشی و سرامیک چیست؟

در خصوص نوار کنج کاشی باید توجه داشته باشید این پروفایل ‌ها وسیله ‌ای است که جهت پوشاندن کنج کاشی کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این مصالح ساختمانی که در ابتدا یا بعد از کاشی کاری و سنگ کاری مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر زیبایی که به کار می دهند، موجب بالا رفتن استحکام کار شده و از لبه های تیز و گوشه های کار محافظت می کنند.

توجه داشته باشید انواع مختلفی از این پروفیل ها در بازار موجود بوده که از بهترین آنها می‌ توان به نوع استیل و آلومینیوم آن اشاره نمود. از آنجایی که این نوارها در رنگ بندی مختلف موجود است، شما میتوانید به راحتی رنگ آن را با فضا ست کرده و هارمونی جالب ایجاد کنید. اما در صورتی که به جای نوار کنج از تیزاب استفاده شود به دلیل تفاوت رنگ و لعاب سرامیک، زیبایی طراحی داخلی از بین خواهد رفت.

اهمیت استفاده از پروفیل کنج کاشی و سرامیک

مهمترین اهمیت استفاده از پروفیل نوار کنج کاشی برای محافظت از کاشی های تیز که در قسمت‌ های کنج خانه مورد استفاده قرار می گیرد می باشد. به طوری که کاربرد این نوار ها معمولاً بعد از انجام مراحل کاشی کاری در قسمته ای داخلی خانه همچون پنجره ها و درب ها می باشد‌.

هنگامی که با استفاده از نوار کنج کاشی و سرامیک گوشه ها را به خوبی می پوشانید از بریدگی و آسیب ‌های آتی به کاشی و سرامیک جلوگیری شده و این امر منجر به افزایش استحکام و دوام کار خواهد شد. با این حال طبیعتاً اگر شما هم جزو افرادی هستید که به زیبایی طراحی داخلی منزل خود اهمیت ویژه ای می دهید، می توانید از طریق شرکت تراپا سیستم اقدام به خرید این محصول کنید.

قیمت نوار کنج کاشی و سرامیک ارزان

 

قیمت نوار کنج کاشی استیل

به طور کلی باید بدانید پروفیل ها در انواع مختلفی چون پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج که برای کاشی و سرامیک استفاده می شود که یکی از انواع زوار کنج کاشی از جنس استیل می باشد که در حال حاضر در فروشگاه تراپا سیستم ارائه می گردد.

توجه داشته باشید این نوع محصول که از استلنس استیل ساخته شده است برای مناطق شرجی کشور همچون مازندران، گیلان، بندرعباس، کیش و دیگر استان‌ های جنوبی و شمالی کشور می ‌تواند بی نظیر باشد. نوار کنج استیل دارای رنگ طلایی، نقره ‌ای و برنزی بوده با این حال شما می توانید به راحتی آنچه را که با نمای منزلتان ست می شود را خریداری نمایید.

همچنین باید بدانید این نوع متریال قابلیت آبکاری داشته و امروزه مشاهده می شود رنگ مشکی سمباده ای نیز بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. تفاوت در انواع نوار کنج کاشی، طبیعتاً در قیمت نوار کنج کاشی و سرامیک ارزان نیز تاثیر می گذارد.

قیمت نوار کنج کاشی و سرامیک ارزان

قیمت انواع پروفیل کاشی آلومینیومی

اما یکی دیگر از انواع نوار کنج کاشی و سرامیک، نوع آلومینیومی آن بوده که می ‌توان گفت این نوار کنج مخصوص لبه های بیرونی برای استفاده در بین کاشی ها سرامیک ها و سنگ ها می باشد. از طرفی باید بدانید نوار کنج آلومینیوم در سرویس های بهداشتی عمومی و خصوصی بسیار کاربرد دارد و می توان آن را در ضخامت های مختلف تهیه کرد.

استفاده از این نوار کنج موجب می‌ شود که از صدمه دیدن لبه‌ های به راحتی جلوگیری گردد. حال برای این که به راحتی بتوانید از قیمت روز این محصولات اطلاع پیدا کنید می توانید با کارشناسان تراپا سیستم از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت نوار کنج سرامیک بسته به کیفیت آن

علاوه بر این که گفته شد انواع مختلف نوار کنج سرامیک و کاشی می‌تواند در قیمت محصول تاثیر بگذارد یکی دیگر از مهمترین مواردی که در قیمت فروش این محصول تاثیر دارد، کیفیت آن است.

به طوری که باید بدانید در حال حاضر شرکت ‌های متعددی اقدام به تولید و ارائه این نوارها نمودند که ۱۰۰ درصد کیفیت محصولات تولید شده در آنها تفاوت هایی با هم دارند.

اما در اینجا شما می توانید از طریق شرکت تراپا سیستم بهترین نوار کنج کاشی را با هر جنس و مدلی که بخواهید با قیمت مناسب تهیه کنید و از به روز ترین قیمت نوار کنج کاشی و سرامیک ارزان مطلع شوید. توجه داشته باشید بهره گیری از نیروهای متخصص و دستگاه‌های کاملاً مدرن در این شرکت منجر به تولید محصولاتی با کیفیت بالا شده است.

قیمت نوار کنج کاشی و سرامیک ارزان

vd-seo 29 آوریل, 2020