خرید کفشور در مدل های مختلف

فروش کفشور خطی در مدل های مختلف


امروزه فروش کفشور خطی در مدل های مختلف و به صورت سفارشی انجام می شود. در این راستا لازم است بدانید کفشورهای خطی در مدل های مختلفی تولید می شوند و جنس بدنه این نوع کفشورها معمولا از استیل یا پلیمر می باشد. کفشور خطی تمام استیل برای حمام کاربرد دارد. همچنین می توان از کفشور خطی پلیمری علاوه بر حمام در دیگر فضاهای موجود در ساختمان نیز استفاده کرد.

فروش کفشور خطی در مدل های مختلف

فروش کفشور خطی

تولید کفشور خطی استیل در دو مدل ساده و شیبدار صورت می گیرد و چون مدل های شیبدار دارای طراحی بدنه به گونه ای خاص هستند و کارایی آنها بیشتر است، بنابراین فروش کفشور خطی شیبدار با قیمت بالاتری صورت می گیرد. همچنین لازم است بدانید که فروش کفشور خطی معمولا به صورت سفارشی و کالای موجود صورت می گیرد.

مدل های سفارشی آن با در نظر گرفتن نوع نیاز مشتری تولید شده و قیمت بالاتری دارند. برای مثال می توان گفت که ممکن است در پروژه ای به کفشور خطی با رنگ خاص یا اندازه خاصی نیاز باشد که نتوان آن را در شرکت پیدا کرد، در این صورت از طریق سایت تراپاسیستم سفارش این نوع کفشور پذیرفته شده و آن را برای مشتری تولید می کنند. در صورتی که به دنبال کفشور خطی با قیمت ارزان تر هستید، می توانید مدل هایی که در شرکت موجود هستند را انتخاب کنید.

فروش کفشور خطی در مدل های مختلف

بیشترین پرسش هایی که کاربران درباره ی خرید کفشور در گوگل جست و جو میکنند .

چگونه می توانم بفهمم که زهکشی دوش چه اندازه ای بخرم؟
به خاطر داشته باشید که مجموعه‌های تخلیه دوش معمولاً برای قرار دادن لوله‌های تخلیه ۲ اینچی ساخته می‌شوند، نه لوله‌های ۱ ۱/۲ اینچی که معمولاً روی وان‌ها یافت می‌شوند. لوله ۲ اینچی اندازه توصیه شده است زیرا دوش ها آستانه پایینی برای سیل دارند و لوله ۲ اینچی به تخلیه سریع آب کمک می کند تا لوله ۱ ۱/۲ اینچی.


برای خواندن مطالب درمورد کفشور استیل میتوانید:


فروش کفشور خطی در مدل های مختلف

کفشورهای خطی دارای انواع مختلفی مانند کفشور استیل سرامیک خور، انواع گریتینگ چدنی یا پلاستیک فشرده، کفشورهای مخصوص پارکینگ و کفشورهای خطی صنعتی هستند. کفشورهایی که دارای طول بیشتر از ۲ متر باشند و تولید آنها به صورت ماژولار باشد، گاتر نامیده می شوند.

در خرید انواع کفشور خطی یکی از موارد مهمی که لازم است به آن دقت شود، در نظر گرفتن فاضلاب است. لازم است انواع کفشور خطی از نظر سایز، محل قرار گیری لوله و اتصال به لوله فاضلاب مورد بررسی قرار گیرند سپس کفشور مناسب انتخاب شود تا در اجرای آن مشکلی به وجود نیاید.

در صورت نیاز به مشاهده انواع پروفیل نبشی، کفشور، نوار کنج و درز انبساط می توانید به قسمت محصولات سایت تراپاسیستم مراجعه کرده و یا با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

فروش کفشور خطی در مدل های مختلف

کفشور سفارشی

کفشور ها در سراسر دنیا در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. ابعاد های استاندارد و پر مصرف ، داخل بازار موجود هستند و هر شخص با توجه به نیاز خود ، یکی از انواع موجود را انتخاب و خریداری می کند.

در این بین ، معماری و دیزاین داخلی و تلفیق آن با مدرنیته و همچنین تفاوت در سلیقه ها باعث می شود که کفشور های خاص برای درخواست از طرف این افراد تولید و به فروش برسد.

” کفشور سفارشی ” به کفشوری گفته می شود که با توجه به نیاز مشتری ، در ابعاد و اندازه ، همچنین در جنس و متریال درخواست شده از طرف مشتری ، تولید و به فروش برسد.

تراپاسیستم با داشتن تجربه و سابقه بالا در این زمینه ، می تواند ” کفشور سفارشی ” مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ، تولید و نیاز شما را فراهم کند. فقط کافی است ابعاد و اندازه ی کفشور مورد نیاز خود را برای سفارش ، انتخاب کنید.

برای سفارش و ارتباط با مجموعه تراپاسیستم و گرفتن مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.

مزایای کفشور سفارشی

از انجایی که کفشور ها در ابعاد مشخص تولید و در بازار عرضه می شوند ، از این رو اگر شما برای دیزاین و طراحی های داخلی و و زیبایی حمام و سرویس بهداشتی خود ، بخواهید از ابعاد بزرگ تر یا کفشور های دارای اشکال خاص استفاده کنید ، نیاز دارید که از کفشور سفارشی استفاده کرد.

مزیت های استفاده از کفشور سفارشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید کفشور - تراپاسیستم - 1

نمایندگی های فروش کفشور

در سراسر ایران نمایندگی های زیادی برای خرید کفشور وجود دارد که انواع کفشور در رنگ، اندازه و جنس های مختلف موجود است و کفشورهای مدرن مطابق با سلیقه افراد عرضه می شود. برخی از این نمایندگی ها دارای تیم طراحی دکوراسیون می باشند که می توانند شما را در انتخاب کفشور راهنمایی کنند تا انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید کفشور کنید.

خرید کفشور - تراپاسیستم - 2

قیمت کفشور

قیمت کفشور با توجه به سایز، نوع انتخاب و سلیقه شما متفاوت است. اما مدل های کفشور استیل دارای قیمت بالاتری نسبت به کفشورهای پلاستیکی هستند. کفشورهایی که از جنس استیل هستند دارای دو مدل به صورت ساده و شیب دار هستند که قیمت مدل های شیب دار به دلیل کارایی بیشتر بالاتر است. شما می توانید کفشور ها را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید اما خرید کفشور که به صورت سفارشی باشد دارای قیمت بالاتری است.

خرید کفشور

خرید کفشور مطابق با سلیقه افراد صورت می گیرد. کفشور بین کف ساختمان و لوله های فاضلاب قرار دارد و در قسمت های مختلف ساختمان مانند سرویس بهداشتی، حمام و سایر بخش هایی که آب باید در آن قسمت تخلیه شود، قرار می گیرد در کف ساختمان یک دریچه وجود دارد که آب را به فاضلاب انتقال می دهد. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد خرید کفشور کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید کفشور

• برای خرید کفشور باید متناسب با محیطی که کفشور استفاده می شود نوع کفشور را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید کفشور را برای محیط هایی که در فضای باز و در معرض نور و آفتاب قرار می گیرند مانند حیاط و پارکینگ خریداری کنید. بهتر است از کفشورهای پلاستیکی استفاده کنید.
• به حجم آبی که از دریچه کفشور می خواهد خارج شود دقت کنید. به عنوان مثال در حمام آب زیادی باید از کفشور خارج شود در این حالت بهترین انتخاب برای خرید یک مدل مناسب، کفشورهای خطی است.
• برای خرید اگر هزینه آن برای شما مهم نیست، برای زیبایی بهتر حمام و سرویس بهداشتی ساختمان می توانید از کفشورهای سرامیکی استفاده کنید.
• در صورتی که کفشور را برای مکان هایی می خواهید که حجم زیاد آشغال و یا شن و ماسه وجود دارد بهتر است کفشورهای پارکینگی را انتخاب کنید.
• در خرید کفشور زیباترین آن، کفشوری است که با کفپوش و رنگ آن هماهنگی داشته باشد.

عوامل تاثیر گذار در خرید کفشور

شاید شما فکر کنید که خرید کفشور بسیار آسان است اما در هنگام خرید با تنوع رنگ و قیمت های مختلف آن رو به رو می شوید و همین باعث سردرگمی شما می شود به همین دلیل شما باید از قبل اطلاعاتی در این مورد داشته باشید و عوامل مختلفی در خرید آن موثر هستند که به شرح زیر است:
• قیمت
• جنس
• اندازه
• طرح و رنگ
• دارا بودن توری
• نوع آن

اندازه

قبل از خرید باید سایز لوله فاضلاب را اندازه گیری کنید زیرا در صورت کوچک یا بزرگ بودن کفشور امکان نصب آن بر روی لوله فاضلاب وجود ندارد و دیگر کارایی لازم را ندارد.

طرح و رنگ

در هنگام خرید کفشور به طرح و رنگ آن دقت کنید تا هماهنگی با سرامیک و کاشی دیوار ها داشته باشد در صورت زیبایی بیشتر و ست کردن می توانید از کفشورهای سرامیک خور استفاده کنید.

دارا بودن توری 

برای خرید کفشور عوامل مهمی تاثیر گذار است یکی از این عوامل دارا بودن توری است. این مدل ها دارای تورهای فلزی و پلاستیکی است و از وارد شدن آشغال به داخل فاضلاب و همچنین از ورود حیواناتی مانند موش و سوسک به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

نتیجه گیری

کفشور یکی از وسایل ضروری برای هر خانه ای است خرید کفشور باید متناسب با نیاز شما باشد. کفشورها دارای انواع مختلفی در جنس، طرح و رنگ  است. متدوال ترین نوع کفشورها، کفشور مربعی است. برای خرید کفشور بهتر است لیستی از تنوع جنس و قیمت کفشور ها را قبل از خرید داشته باشید و متناسب با نیاز و مطابق با شرایط محیطی بهترین کفشور را انتخاب کنید. سعی کنید که کفشورها را از یک برند معتبر که محصولات با کیفیتی ارائه می دهد انتخاب نمایید تا کفشور کیفیت و طول عمری بیشتری داشته باشد و دیرتر خراب شود. کفشورهای نامرغوب قیمت پایین تری دارند اما نمی توانند گزینه مناسبی باشند، بنابراین در خرید کفشور ضمن زیبایی به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید.

سوالات متداول خرید کفشور

کفشور پلاستیکی

کفشور چدن

کفشور استیل

• قیمت کفشور
• جنس کفشور
• اندازه کفشور
• طرح و رنگ کفشور
• دارا بودن توری کفشور
• نوع کفشور

vd-seo 5 آوریل, 2020