فروش نوار کنج کاشی

نوار کنج کاشی از جمله لوازم و مصالح ساختمانی می باشد که در هنگام کاشی کاری، ابتدا و انتهای آن و همچنین در سنگ کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار می تواند برای زیبایی و همچنین محافظت از لبه های تیزی ناشی از سرامیک ها و سنگ ها مورد استفاده قرار گیرد که در ادامه بیشتر به معرفی آن، ویژگی های نوار کنج کاشی و فروش آن می پردازیم.

معرفی نوار کنج کاشی

نوارهای کنج کاشی از جمله ابزارها و مصالح ساختمانی هستند که همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، در سنگ کاری، سرامیک کاری و همچنین کاشی کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوارها به حالتی ساخته می شوند که شما می توانید پس از اتمام مراحل ساختمان سازی، آن را در حاشیه های دیوار ها به کار ببرید. جنس نوار کنج با توجه به ویژگی های محیط و محل استفاده، انواع مختلفی دارد که می تواند با توجه به کاربرد مورد نظر شما، در قسمت های مختلف ساختمان از جمله حمام، اتاق، آشپزخانه و … به کار گرفته شود.

فروش نوار کنج کاشی

ویژگی های نوار کنج کاشی

این نوارها که می توان آن ها را پروفیل های پوششی نیز نام گذاری نمود، ویژگی های مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • مناسب بودن این نوار ها برای آب و هواهای مختلف: به عنوان مثال معمولا از نوار کنج کاشی آبکاری شده از جنس کروم و نیکل می توان در هوای شرجی استفاده می شود.
  • رنگ بندی های مختلف نوار های کنج کاشی که می تواند در زیبایی محیط موثر باشد. از جمله رنگ های معمول برای این نوارها می توان به رنگ های زرد، طلایی، مشکی و … اشاره نمود. شما می توانید برای ساخت این نوار ها، ابعاد و طراحی های خاص خود را به طراح ارائه کنید که این ویژگی با عنوان تنوع در طراحی شناخته می شود.
  • مقاوم بودن این نوارهای کنج در برابر زنگ زدگی و شکستگی حاصل از برخورد با مصالح دیگر و همچنین مقاومت در برابر رنگ.
  • با توجه به نوع جنس به کار رفته و مرغوبیت آن، نوار کنج کاشی می تواند طول عمر های بسیار خوب و بالایی داشته باشد که باعث می شود تا استفاده از آن ها، به صرفه تر باشد. بنابراین از نظر طراحی، رنگ و مقاومت و سایز، این نوع از مصالح ساختمانی می تواند بسیار بهینه و مناسب باشند.

کاربرد های نوار کنج کاشی

در مورد کاربرد های فروش نوار کنج اشاره ای در قسمت های گذشته کردیم و گفتیم که غالبا کاربرد های نوارهایی مانند پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج کاشی در حوزه زیبایی ظاهری و همچنین محافظت از لبه های تیز دیواره ها قرار می گیرد. این نوارها می توانند در قسمت های مختلفی از محل زندگی و خانه به کار روند.

همانطور که گفتیم، مقاومت و جنس نوارهای کنج بسیار مطلوب می باشد که همین امر باعث می شود تا نوارهای کنج بتوانند لبه های سرامیک ها و کاشی ها را از گزند و آسیب توسط اجسام خارجی حفظ کنند.

همینطور اشاره کردیم که جنس نوارهای کنج می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال معمولا از مدل های آلومینیوم و استیل برای نوارهای کنج در دستشویی و سرویس های بهداشتی استفاده می شود که علاوه بر ماندگاری بالا این نوع از نوارها، ظاهر زیبا و شیکی را هم به اتاق و دکوراسیون شما خواهد داد.

فروش نوار کنج کاشی

خرید نوار کنج

همانطور که گفتیم، نوار کنج کاشی از نظر طراحی ها، رنگ بندی و جنسی که دارند، بسیار متنوع می باشند. بنابراین برای خرید این نوارها لازم است با توجه به سلیقه و متناسب با محل کاربرد، نوار مورد نظر خود را انتخاب کنید. به همین دلیل شما می توانید طیف مختلفی از این مصالح را با قیمت های گوناگونی بیابید.

آیتم های مختلفی در قیمت گذاری ها و خرید نوار کنج کاشی مهم و موثر هستند که باید در نظر گرفته شوند. از جمله این آیتم ها می توان به مواردی از جمله رنگ نوارها، طراحی، ساختار، اندازه و ابعاد و به خصوص جنس آن نوارها اشاره نمود.

شرکت تولید کننده و فروش نوار کنج کاشی

مزیتی که نوارهای کنج کاشی می توانند داشته باشند، این است که شما می توانید طیف مختلفی از آن ها را برحسب نیاز خود تهیه کنید. برای خرید این نوارها کافی است به شرکت هایی که به فروش نوارهای کنج کاشی می پردازند، مراجعه نمایید. این مراکز می توانند فروشگاه های مصالح ساختمانی باشند.

امروزه این فروشگاه های مصالح ساختمانی در قالب فروشگاه های اینترنتی نیز فعالیت می کنند. بنابراین شما می توانید علاوه بر اینکه به صورت حضوری به این فروشگاه ها در سطح شهر مراجعه کنید، کالاهای مورد نظر خود را از فضای مجازی نیز پیدا نمایید که هرکدام می توانند مزایای خاص خود را داشته باشند.

از جمله معتبرترین این شرکت ها می توان به تیم متخصص تراپاسیستم اشارهداشت که به ارائه انواع با کیفیت ترین پروفیل نبشی، نوار کنج، درز انبساط و انواع کفشور خطی و مربعی در مدل های آلومینیوم و استیل می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در خرید غیر حضوری شما می توانید به صورت آنلاین از پشت کامپیوتر محصولات مورد نظر خود را مشاهده کنید، اطلاعات درج شده برای آن را ببینید و در صورتی که تجربه کار با آن ها را دارید، می توانید به سرعت و با اتلاف وقت کمتری این نوارهای کنج کاشی را سفارش دهید.

فروش نوار کنج کاشی

vd-seo 17 می, 2020