فروش اینترنتی پروفیل آلومینیوم با قیمت استثنایی

پروفیل ها از یکی از قطعات پر مصرف در صنعت ساختمان سازی هستند که در کارهایی مانند ساخت اسکلت سازه، ستون و دیوار های محافظ، نرده پله، در و پنجره و حصار ها استفاده می‌شود و رایج ترین نوع آن پروفیل آلومینیوم است. پروفیل آلومینیوم از جمله پروفیل هایی با سطح مقطع مستطیل و مربع هستند که از آلیاژ آلومنیومی ساخته شده اند. این پروفیل به دلیل وزن کم و مقاومت خوردگی بالا از جمله محبوب ترین ترین نوع پروفیل هاست که در شرکت تراپاسیستم در رنگ های نقره ای، طلایی، مشکی و سفید و رنگ زیبای شامپاینی قابل تولید است که منوط به سفارش مشتریان می باشد.

همه چیز در مورد پروفیل آلومینیومی و فروش اینترنتی آن

همانطور که میدانید فلز آلومینیوم یکی از پر مصرف ترین آلیاژ ها در صنعت ساختمان سازی است. یکی از رایج ترین موارد مصرف آن، استفاده در پروفیل آلومینیوم است. اگر بخوایم به صورت کامل تر دلیل محبوبیت پروفیل آلومینیوم را بگوییم؛ باید گفت که به دلیل شکل پذیری بالا، وزن سبک و مناسب این پروفیل جزئی محبوب ترین پروفیل ها شده است. از پروفیل آلومینیوم می توان در انواع پروفیل نبشی، درز انبساط و نوار کنج در زیباسازی داخل ساختمان نیز استفاده کرد.

فروش اینترنتی پروفیل آلومینیوم

یکی از کاربرد های پروفیل آلومینیوم بخاطر وزن سبک آن، استفاده در صنعت هوایی است. اما در حال حاضر کاربرد ویژه آن در صنعت ساختمان سازی (عمران و معماری داخلی) است. از دیگر خصوصیات پروفیل آلومینیومی که آن را نسبت به پروفیل های فولادی، زیبایی و شکیل بودن آن است. پروفیل های آلومینومی در هر شکلی به صورت سفارشی و کاربردی قابل شکل دهی و ساخت هستند. البته یکی از دلایل زیبایی آن به دلیل تولید در رنگ های زیبایی چون مشکی و سفید، نقره ایی و طلایی، شامپاینی و … می‌باشد. ‌

همچنین غیر قابل اشتعال بودن پروفیل آلومینیوم، باعث شده تا نسبت به مابقی پروفیل ها در آشپزخونه ها به طور گسترده تر استفاده شوند. پنجره های تولید شده با پروفیل آلومینیوم به چند دسته بندی ساده، ترمال بریک و چوب آلومینیومی تقسیم می‌شود.


برای خواندن مطالب درمورد کفشور مستطیلی میتوانید:

فروش اینترنتی پروفیل آلومینیوم

قیمت پروفیل آلومینیوم

همانطور که می دانید قیمت هر نوع پروفیل وابسته به وزن و اندازه‌ی آن متغیر می‌باشد. قیمت پروفیل آلومینیوم هم از این قاعده مستثنی نیست. پروفیل آلومینیوم در ضخامت های مختلف عرضه می‌شود. ضخامت های رایج پروفیل در ایران شامل ۹/۰ تا ۲/۱ است اما ضخامت های استاندارد ۱ می باشد. توجه داشته باشید که پروفیل آلومینیوم در طول های ۵/۲ متر یا ۳ متری قابل عرضه هستند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع پروفیل نبشی، نوارکنج، درز انبساط و همچنین کفشور خطی و مربعی با کارشناسان تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی کلی در باره فروش اینترنتی پروفیل آلومینیومی

پروفیل های آلومینیومی به دلیل ظاهر زیبا و تمیز خود یکی از پر کاربردترین پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی و همچنین صنعت هوایی هستند. این نوع پروفیل به علت وزن سبک و عایق حرارتی و برودتی بالا بسیار مورد توجه مهندسین عمران و معماری هست. در صنعت ساختمان سازی پروفیل های آلومینیومی بیشتر در در زیبا سازی محیط شما استفاده می‌شوند.

قیمت پروفیل آلومینیومی مانند سایر قطعات ساختمانی قیمتی واحد و یکسان نیست و با توجه به نوسانات ارز و بازار داخلی در حال تغییر است. اما با این وجود می‌توانید با فروش اینترنتی پروفیل الومینیومی به مناسب ترین قیمت بازار دست پیدا کنید. اما به نکاتی که در مطالب بالا توضیح دادیم توجه کنید تا خریدی ایمن و راحت را انجام دهید.

همچنین بخوانید: نوار کنج کاشی آلومینیوم

فروش اینترنتی پروفیل آلومینیوم

vd-seo 13 جولای, 2020