آشنایی با نوار کنج استیل روکار

نوار کنج استیل رو کار یکی از مصالح ساختمانی است که برای کاشی ها، سرامیک ها، چهارچوب های در، لبه های تیز دیوارها به کار می رود. نوار کنج استیل در موارد و اماکن مختلفی مانند خانه ها، بیمارستان ها، مدارس و… استفاده می شود که می تواند باعث زیبایی و حفظ ایمنی شود. در این مقاله به آشنایی با نوار کنج استیل رو کار و انواع نوار کنج استیل رو کار، ویژگی ها و خرید آنها می پردازیم.

نوار کنج استیل رو کار

نوار کنج استیل روکار یکی از قطعات و مصالح ساختمانی است که غالب سنگ کاران و نازک کاران در پروژه های ساختمانی از آنها استفاده می کنند. با کمک این قطعه ساختمانی شما می توانید لبه های تیز و شارپی که در کنج خانه ها و چارچوب ها مشاهده می کنید، بپوشانید و به نوعی آنها را ایمن نمایید.

نوار کنج استیل روکار برای سطوح مختلفی به کار می رود و این باعث می شود تا استفاده از آن گسترش یابد. به عنوان مثال، غالب استفاده از نوار کنج استیل رو کار بر روی سطوح سنگی و کاشی است که همچنین از دیگر کاربرد های آن می توان در لبه های چهارچوب درها و… نیز اشاره نمود.

نوار کنج استیل روکار به طور کلی می تواند باعث زیبایی محیط زندگی، ایمن کردن آن از لبه های تیز و برنده و بالا بردن دوام و استحکام سطوح مختلف در پروژه های ساختمانی مختلف شود. امروزه از این نوارها برای قسمت های مختلف خانه به خصوص سرویس های بهداشتی، چهارچوب ها، آشپزخانه ها و اماکن عمومی نظیر بیمارستان ها، مدارس و… استفاده می شود.

نوار کنج-آشنایی با نوار کنج استیل روکار

انواع نوار کنج استیل روکار

نوار کنج استیل روکار برای محیط های مختلفی استفاده می شود و کاربرد های زیادی دارد که این باعث می شود تا نوار های کنج روکار برای مصارف مختلف، در انواع گوناگون تولید شوند.

انواع نوار کنج روکار را می توان برحسب جنس و رنگ و طراحی که دارند دسته بندی نمود.

از انواع نوار کنج روکار می توان به نوارها و پروفیل های کفپوش، نوار های کنج دیوارها، نوارهای کنج چهارچوب های در، نوارهای کنج کاشی ها و سرامیک ها و … که می توانند در رنگ های مختلفی تولید شوند، اشاره نمود.

نوار کنج-آشنایی با نوار کنج استیل روکار

کاربرد های نوار کنج استیل روکار

همانطور که گفتیم، نوار کنج استیل روکار یکی از قطعاتی است که در مراحل انتهایی ساختمان سازی به کار می رود. از این قطعه همچنین می توان علاوه بر مراحل پایانی بعد از کاشی کاری و یا سرامیک کاری، در مراحل ابتدایی کار نیز استفاده نمود.

از کاربرد های نوار کنج استیل روکار می توان به استفاده از آنها در کنج های مثبت که برای مخفی کردن لبه های کاشی به کار می رود اشاره نمود. در واقع این کار که با استفاده از نوار کنج استیل روکار انجام می شود، از فارسی بر کردن کاشی ها و سرامیک ها جلوگیری می کند که این کار می تواند باعث صرفه جویی در زمان، توان و هزینه ها بشود.

همچنین از دیگر کاربرد های نوار کنج استیل رو کار می توان جلوگیری از ترک خوردن، ضربه گیری، پوشش دهی، زیباتر کردن در سطح انواع مختلفی از کاشی ها، سرامیک ها، سنگ چوب و مصالحی از این قبیل دانست.

ویژگی های نوار کنج استیل روکار

نوار کنج استیل رو کار با توجه به انواع مختلفی که دارند، می توانند ویژگی های مختلفی داشته باشند. این ویژگی ها را می توان به علت جنس، نوع ساختار و شکلی که دارند و… دانست.

نوار کنج-آشنایی با نوار کنج استیل روکار

از ویژگی های نوار کنج استیل روکار می توان گفت:

این نوارها می توانند در ابعاد مختلفی ساخته شوند که این کار باعث می شود تا کاربرد آنها در قسمت های مختلف ساختمان سازی افزایش یابد.

این نوارهای کنج استیل روکار را می توان به رنگ های مختلفی با توجه به هماهنگی آن با پروژه ای که انجام می دهیم، در آورد؛ که این کار می تواند سبب ایجاد ظاهری زیبا در آن شود.

سهولت استفاده از این محصول در کنار انواع سطوح مانند سنگ ها، چوب ها و … را دیگر ویژگی این محصول می توان دانست.

از دیگر ویژگی هایی که سبب می شود تا استفاده از نوار کنج استیل روکار گسترش یابد، بالا بودن فرآیند نصب و اجرای آن می باشد که این عامل نیز می تواند در گسترش استفاده و کاربرد این محصول موثر باشد.

خرید نوار کنج استیل رو کار

برای خرید نوار کنج استیل روکار، شما می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. یکی از راه ها برای سفارشات انبوه، سفارش از کارخانه های تولیدی است که در این صورت، هزینه ی کمتری را پرداخت خواهید نمود. اما اگر برای خرید های خرد می خواهید اقدام کنید، مراجعه به مغازه های فروش مصالح ساختمانی نموده و به صورت حضوری اقدام به سفارش نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید غیر حضوری، از سایت های واسطه و فروشگاه های اینترنتی لوازم و مصالح ساختمانی استفاده کنید که در این صورت می توانید قیمت نوار کنج استیل رو کار را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پروفیل نبشی، نوار کنج، درز انبساط، انواع کفشور خطی، مربعی و… با مشاورین ما در تراپاسیستم از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

 

نوار کنج-آشنایی با نوار کنج استیل روکار

vd-seo 4 ژانویه, 2020